Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsiäisen testailijat

02.04.2010 |

Hei vaan kaikille! Ketäs muita täällä olisi, jotka suhertavat r-testien kanssa nyt pääsiäisen aikaan?

Mulle sanottiin klinikalla, että aikaisintaan maanantaina, jolloin tulee 14 vrk inssistä, mutta varmimmin ke-to, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Kaveri sanoi, että inssin jälkeen saattaisin näkyä jo 10 päivän kuluttua jos on näkyäkseen.

Noh, kärsimätön kun olen, testasin jo tänään. Clearblue sanoi, että ei raskaana. Plääh. Tiedän, että on vähän aikaista testailla ja saattaa olla vielä toivoa, mutta jotenkin vaan taas tuntuu siltä, ettei taaskaan onnaa. Hitsit ei olisi pitänyt kikkailla niiden ovistestien kanssa. Se ovisplussa kun sai toivon heräämään. Miten te muut maltatte olla testailematta etukäteen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hätähousu että testasin eka kerran jo kp 25/27-28..tänään olis 27/27-28, en tiiä testaistko vai odottaisiko, ne menkathan saattaa alkaa millon tahansa.

2/27 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa kp25/31 eli voihan olla, että testasin liian aikaisin. Mulla on niitä testejä, joilla voisi testailla jopa neljä päivää aiemmin niin siksi ajattelin, että jos voisi jo kokeilla. No viimeistään maanantaina luulisi näyttävän totuuden kun silloin on tasan kaksi viikkoa inssistä. Mahaa kyllä vääntää siihen malliin, että ihan kuin menkat alkais hetkellä millä hyvänsä. Tosin joku taisi kertoa, että myös raskauden alussa voisi olla samankaltaisia oireita. Uuaah!

Ihaleilen kyllä sinua kun pystyt olemaan testailematta, aivan mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin, puhdas nega. Mahaa juilii välillä niin vietävästi mutta päätin etten masennu ennen kuin menkat varmasti alkaa. Voihan se tosiaan olla että on raskauden oire ;) Kun on muutenkin semmoinen flunssainen olo, palelee välillä, päätä särkee ja vähän huonokin olo.

4/27 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

simpurat sentään! Miksei meille nyt voi tärähtää se plussa ruutuun!!!!!!!!!!!!

Toivotaan, nyt ja lujaa, että noi menkkakivut on raskauskipuja!

Niin kauan kun menkat ei ala, on vielä toivoa. Eikä ne testit aina toimi, yhdellä kaverilla näytti useamman viikon negaa kunnes verikokeet näytti raskauden. Tuo on kai aika harvinaista, mutta mahdollista. Toivossa on hyvä elää!

Vierailija
5/27 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuli testailtua ekana vapaapäivän aamuna ja negahan sieltä tuli.. nyt kp 38/30. Kaipa se toivo vielä elää kun ei menkkoja kuulu. Ja teillä kahdella varsinkin kun on vasta aikaiset päivät, että vielä ehtii hyvin päsähtää plussaa ruutuun! Plussaonnea!!

6/27 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitys sen kun kasvaa. Tein aamulla predictorilla testin ja siihen tuli tosi tosi haalea viiva. Ajattelin josko mulla on vaan hyvä mielikuvitus, mutta kyllä sieltä taustan alta kajastaa selkeästi vaaleanpunainen viiva. Mutta ihan kun se olisi joku paikka viivalle. toisaalta se oli täysin valkoinen pohja ennen testausta ja nyt tosiaan vähän jotain näkyy. eli kai mulla vielä jotain toivoa on. Nyt on kp26/31 tai pp12 eli aikaa testailuun on vielä muutama päivä. Huh, jännäksi menee.

Vierailija
7/27 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen yksin kotona, mies on töissä, tulee vasta huomisaamuna kotiin enkä halua asiaani puhelimessa kertoa. Ei välttämättä ehtisi vastaamaankaan.

Tein nimittäin raskaustestin puolisen tuntia sitten ja siinä on aivan haalea viiva! Käyn sitä koko ajan katsomassa ja siellä se on. Niin kovin, kovin haalea viiva, mutta viiva kuitenkin. Olen tehnyt noita lähikaupasta saatavia testejä ennenkin (kuinkahan monta...) ja ikinä niissä ei tuollaisia viivanpaikkoja ole ollut.

Kierto on menossa 34. päivässä. Normikierto on ollut 29-30 päivää, mutta viime kierto oli jostain syystä 34 päivää, siksi odotin näin pitkälle ennen kuin edes testasin.

Vähän huolestuttaa sellainen, että eilen illalla koski aivan sairaasti mahaan. Aikas villin seksin jälkeen alkoi mahaa repiä aivan älyttömästi. Ensin ajattelin, että olisikohan "pumppautunut ilmaa sisälleni" (joskus käy niin ja se tuntuu aika ikävältä), mutta tämä äityi ihan oikeaksi kivuksi. En osannut oikein sanoa, että oliko se kipua ruoansulatuksessa, muissa sisäelimissä vai vauvantekovärkeissä. Järkyttävä kipu kesti jotain 20 minuuttia, sitten rauhottui kylmällä kääreellä ja paikallaan lepäämisellä. Mitä lie.

Teen varmasti aamulla uuden testin. Ja ehdin leipoa kakun ja pistää juhlat pystyyn täällä kotona, jos siellä vielä aamulla on oikea viiva! :D

Toivon samanlaisia viivoja muillekin.

Kaisa-Maija

8/27 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen viivan sain minäkin tänä aamuna. Olen tosin aikaisin liikkeellä tuon testaamisen kanssa, mutta malttamaton kun olen.

Sinun tilanteesihan kuulostaa hyvältä kun menkatkin kerran on jo about myöhässä.

Minulla oli myös eilen aikas kova vatsakipu illalla nukkumaan mennessä, mutta luulen, että se oli joku suolenmutkajuttu vaikkakin tuntui ihan alavatsassa.

Tuo sinun kipusi kyllä kuulostaa aika kovalta ja oudolta. Mutta pääasia, että meni ohi.

Toivotaan, että se plussa siitä vielä vahvistuisi.

Vierailija
9/27 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis lannistaa sua, mutta jos teit testin predictor testillä niin se haalea viiva ei välttämättä ole plussa. Mulle kävi itselleni niin. Sain selkeän haalean viivan sillä testillä, mutta en kumminkaan ollut raskaana. Olen myös lukenut muista vastaavista tapauksista. Joillakin voi jostain syystä tuo predictor siis näyttää plussaa vaikka ei olisikaan raskaana. En ymmärrä miten se on mahdollista..

No mutta älä niin kuin jo viestin alussa kirjoitin niin älä lannistu tästä mun viestistä..toivottavasti se haalea on sun kohdallasi oikea plussa :)

Nyt olen onnellisesti raskaana ja kolmatta pikku ihmistä odottelen perheeseen.. :)

Eveys

10/27 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin juuri pelkään, ettei näytä oikein. Mulla on kyllä tavallisia testejä tossa muutama, mutta niillä voi testata vasta sitten kun menkkojen pitäisi alkaa. Huomiselle olisi varattu vielä yksi predictor. jos olisin raskaana, niin voisi kuvitella, että viiva olisi yhdessä päivässä vahvistunut edes jonkin verran. Mutta jos näyttää samaa haaleata tai sitten ei mitään, niin sitten parempi uskoa, etten tosiaan ole raskaana. Huh kyllä ahdistaa!

11/27 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida onnistua, eilinen viiva oli haalistunut entisestään. eli pieni viiva oli kyllä havaittavissa, mutta vielä haalemapi kuin eilen. En kyllä ikinä enää tee predictorilla enkä liian aikaisin. Nyt alkaa jo usko loppumaan...

Vierailija
12/27 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testit näyttää nega, menossa kp 29/27-28. Eilen luulin joettä menkat alko, vähän ooli punertavaa valkovuoto mutta ei sittenkään..kai..

13/27 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tein apteekin omalla perustestillä ja aivan puhdas nega. Ei ollut haamuviivojakaan ei. Plääh...

Nyt sitten vaan odotellaan menkkoja ja eiköhän ne vatsakivusta päätellen kohta tule. Mietin vaan, että masennunko tästä hetkeksi vai otanko itsestäni niskasta kiinni ja nyt oikeasti pudotan sitä painoa edes muutaman kilon ja lopetan ne viimeisetkin tupakat. Hm, taidan valita viimeisen vaihtoehdon ryhtyä pesemään parveketta pois tupakanhajusta!!!

Vierailija
14/27 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa eveliina ja kumppanit! Me näemmä mennään aika samoilla aikataluluilla, ollaan tuolla toisessakin pinossa kirjoiteltu ristiin rastiin.

Mä kai jo periaatteessa olisin voinu tänään testata kun on 14 dpo tänään, mut toisaalta otin eilen vast vikan teron (mulla on tää kierto ollu jo niin pitkä etten ottanu ekaa teroa heti oviksen jälkeen), joten aion odotella vielä muutaman päivän tätiä kylään... Tää on kyllä niin raastavaa tää odottelu, mut yhtään urhaa negaa ei kestäis kyllä testata. :o(

15/27 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maltat odottaa. Näin jälkikäteen ajatellen tein kovin tyhmästi kun testasin jo viikonloppuna. Ne haamuplussat ja ovistikkuplussat antoivat vissiin vaan turhaa toivoa. Pieni toivon pilkahdus tässä tietysti vielä olisi kun nääs tein tänään testillä, jonka voisi tehdä aikaisintaan menkkojen alkamispäivänä ja mulla pitäisi alkaa vasta ke-to. Mutta kun klinikalla sanottiin, että tänään voisi jo testata vaikkakin varmimmin myöhemmin.

Jos nyt ei tärppää niin seuraavalla kierrolla en kyllä testaile etukäteen enkä varsinkaan predictorilla.

Vierailija
16/27 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään testiä seuraavalla kerralla ennekuin menkat on myöhässä..Tai myöhässä ne on nytkin (kp 30/27-28) mutta eilen tuli clearbluella selvä ei raskaana ja kp 25 ehin tehdä jo yhden aiemmin herkällä testillä. Nyt on pari päivää ollu tosi tosi niukkaa tuhrua, mutta nyt taitaa alkaa tulla enempi. Alaselkä on ollu tosi kipeä. Nyt on vähän semmonen fiilis että ei jaksa edes kiinnostaa mutta eiköhän se tästä.

Vierailija
17/27 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tässä vaiheessa edes vuodon alkaminenkin on ihan hyvä juttu, mulla kun ei oo ollu mitään tapahtumaa sillä suunnalla kun lopetin pillerit tammikuussa. Se kuitenkin tarkoittaa että kroppa toimii jollain tasolla ja että voi taas aloittaa uudelleen yrityksen!

Tsemppiä tytöt ja kyllä se meidänkin vuoro tulee!

Ja eveliina tuosta predoctorista oon kuullu nyt sen verran huonoa, että sun tarinasta viisatuneena jätän sen kyllä vastaisuudessakin hyllyyn... Mut toivotaan että vielä olis ollu liian aikasta ja että se haamu onkin oikea plussa!

Vierailija
18/27 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olis siis 3 vuoto sen jälkeen kun pillerit jätin, pitäs olla tyytyväinen että "homma toimii" :) Ja kun ei tosiaan tuota yritystäkään vielä edes juurikaan ole. Maltti on valttia mutta kun joskus tulee se minähaluankaikkihetipaikalla-olo. Tsemppiä sinullekin :)

19/27 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päivä tai kaksi on vielä toivoa, ennen kun täti tulee kylään.

Vierailija
20/27 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kierto ollu pillereiden aikaan säännöllistä 28 päivää, nyt kun lopetin oli yks kierto 27 päivää. No tämä meni nyt jonnekin 30 päivän hujakoille, en edes tiiä miten laskea. KP 29 tuli sitä tuhrua tosi vähän, kp 30 vieläkin vähän ja illalla ihan vähän vuotoa..no nyt yöllä ei mitään, ei yhtään mitään. Ja aamulla kun menee vessaan niin yks ainoa klöntti, ei mitään muuta. Sori tämä yksityiskohtaine selitys mutta kun en ymmärrä, huoh. Testitkin on näyttäny negaa koko ajan. Selkä on ollu tosi kipee verrattuna normaaliin kiertoon, en tiiä johtuuko sit liikunnasta vai sen puutteesta vai mistä..