olenko pilailun kohteena - kirppisilmoituksista-
Välillä tulee semmonen olo, että kustannuksellani pilaillaan. Olenko ainoa, vai onko muutkin saman kokeneet?
Kyse on vauva-lehden nettikirppisilmoituksista. Mulla on siellä useampi kohde, myytävänä.
Sitten joku "kiinnostunut" ottaa yhteyttä, kyselee, halua kuvia ja mittoja ja hintoja ja postimaksutietoa ja tarkempaa kuvausta ja onko näin vai onko noin.
Katsomaan ei kuitenkaan tulla, kun ehdotan ja annan osoitteen.
Tai kun lopulta olen punninnut jokaisen rätin yhdessä ja erikseen ja löytänyt sen halvimman hinnan, ja ilmoitan että tässä se hinta nyt on, maksaa saa tälle tilille
---
ei ketään missään, ostajaehdokas katoaa maan alle. Ei mitään enää.
Olen nyt viisastunut ja annan yhteystietoni ihan loppumetreillä. Että ilmoittele milloin olet tulossa katsomaan tavaraa, annan sitten osoitteen.
Onko tämä sattumaa, johon muutkin ovat törmänneet vai olenko vain vainoharhainen ja kuvittelen?
Minua alkaa jo tympiä kaikki kyselijät. Vastaukseni ovat sitten sähköpostissa lyhyitä ja torjuviakin ehkä.
Mutta jos joku haluaa ostaa ison, painavan tavaran ja ehdottaa että se postitettaisi, eikä kysy edes lisätietoja, on kyseisen niukan ilmoituksen ja yhden kuvan perusteella valmis ostamaan jonkun käytetyn tavaran katsomatta ja pitäisi postittaa, kyseessä siis esim. lasten nukenrattaat, kolmipyörä, matkarattaat,yhdistelmaävaunut.... jossa on käytön tuomaa jälkeä, ja joku haluaa sitten tietää mikä olisi jokun painavan ison esineen postimaksu!!
Ei lisäkuvia, ei lisäkysymyksiä, vaan suoraan: postitatko sen mulle, paljonko postikulut olisi. No postikulut on painon mukaan ja vallan kauheesti ja kuka osaa pakata jonkun tommosen ison... kenellä on pahvia niin paljon edes olemassa !?
Kommentit (4)
kato että sun mies on kotona. kerran jotkut kertoi tuolla hääpalstalla että joku kyseli hameiden perään, kun menee naimisiin, lopuksi se paljastui että on mies, mutta sanoi että on yllätys tulevalle vaimolle. ja kun se meni jonkun luo ja siellä olikin mies kotona niin oli häipynyt.
oletko ajatellut huutonettiä? Itse olen myynyt kaikkea tarpeetonta siellä, on varsin kätevä tapa.
Esim just huuto.net:iä. Tosin olen kirppiksen kautta myynyt kahdet rattaat, joista toiset tuplat. Laitoin kuitenkin, että rattaat
voi ostaa vain kaupanpäältä. Ihan asiallisia kysymyksiä tuli ja kuvia pyydettiin ja molemmilla kerroilla kiinnostunut ostaja otti tavaran mukaansa.
just tuommoinen käytös!!
Itsekin joskus vuosia sitten yritin siellä jotain myydä,samanlaisella menestyksellä kuin ap. Sitten siirryin huuto.nettiin myymään ja kaupanteko onnistuu!!Suosittelen,kokeile sinäkin sitä!!