Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö miehesi tunteensa?

Vierailija
01.04.2010 |

Olen alkanut epäillä, ettei mieheni rakasta minua enää. Ainakaan se ei näy mitenkään käytännössä, joskus harvoin saattaa sanoa rakas. Mutta tunteita ei näytetä tai mitään rakkaudenosoituksia en saa koskaan osakseni. En kaipaa kynttiläillallisia, mutta ilahduttamista edes pienin teoin joskus. Masentaa, kun tajusin asianlaidan :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on monta kertaa puhuttu, mutta ei se vaikuta. Todennäköisesti silti minua rakastaa, en usko, että muuten olisi kanssani.

Jotkut miehet vaan on sellaisia "perisuomalaisia" mörököllejä. =)

Vierailija
2/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tunteenosoitus on nauraminen silloin, kun kuulee tai näkee jonkun hauskan jutun. Muuten kyllä kaikin puolin hyvä tyyppi, mutta tunteiden osoittaminen on kuin Paasikiven patsaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdetaan tunteidenosoitukset, niin huomaatko miehen käytöksessä edes jollain tavalla, että pitää sinusta? Huomioiko mitenkään?

Mieheni on nykyään kireä, tiuskii ja uppoutuu vaan omiin juttuihinsa. Kanssakäyminen minun kanssa on tervanjuontia. Ei taida hyvin olla asiat.

ap

Vierailija
4/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä yrmeä mieheni ei pidä keskusteluista- kuunnella saattaa sujuvasti, mutta kommentit yksisanaisia, eikä tunteitaan verbaalisesti juurikaan ilmaise, paitsi makuuhuoneessa.

Kynnyksen kohdalla tapahtuu persoonanmuutos. Helläksi ja puheliaaksi heittäytyy, tunnustaa rakkauttaan ja kehuu minua, tavisvaimoaan, ihanaksi, haluttavaksi, kauniiksi jne. Tää kaikki ei aina suinkaan johda seksiin, vaan saattaa jutella ja silitellä vaikka ollaan jo melkein untenmailla. Pidän miehen tästä tunteellisesta puolesta, ihmettelen vain, miksi se ei näy päivänvalossa.

Vierailija
5/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tiuskii ja saattaa korottaa ääntään kun on suuttunut jostain.

Vierailija
6/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää positiiviset tunteensa ja on muutenkin romanttinen ja herkkä. Meillä on aika usein kaikkia hassuja rakkaudenosoituksia puolin jos toisin, mutta mies on hyvä kumppani arjessa, koska hänen käytöksestään, puheistaan, katseestaan jne. näkee, että hän välittää minusta.

Ahdistuisin sellaisen miehen kanssa, josta ei näe kiintymystä tai positiivisia tunteita tai jos yleensäkään juttu ei luistaisi eikä ole henkistä kumppanuutta.

Vierailija
7/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää ottaa toinen huomioon ja jos näin ei ole, homma ei toimi.

Itse tarvitsen säännöllisesti "muistutuksen", että puoliso edelleen välittää ja rakastaa, en selviäisi ilman. En ole takertuja tai läheisriippuvainen, mutta pidän tunteiden osoittamista välttämättömyytenä.

Vierailija
8/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ottanut aiheen puheeksi, erota ei halua eli ilmeisesti jotain tuntee mua kohtaan.

Tosin mä näytän hänelle tunteitani vielä vähemmän, mutta olen edes muuten elävämpi.

Vierailija
9/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on vaimonsa kanssa yhdessä vain lasten vuoksi, tottumuksesta jne. jos hän ei näytä mitään tunteita. Ero voi tulla miehelle rahallisesti kalliiksi ja samalla menettää kyökkipiian.

Minusta ihmisille ei ole normaalia olla näyttämättä tunteitaan rakastettuaan kohtaan vaikka asiaa yritettäisiin selittää suomalaisella junttiudella ja muilla stereotypioilla.

Neidit taitaa olla kulissiliitoissa.

Vierailija
10/10 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää myös fakta, että tavalliselle miehelle ei ole kauheasti kysyntää varsinkin jos on jo ex-vaimo ja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi