Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bellavita 30+ päivä-ja yövoide, kokemuksia noista uutuuksista?

Vierailija
01.04.2010 |

Huomasin apteekissa tänään 30+v iholle tarkoitetut Bellavitan voiteet, ovatkohan millaisia?

Onko haju miten voimakas, entäpä soveltuisko kuivahkolle herkälle iholleni?

N34

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju vähän mummomainen mutta muuten tykkään kovasti. Pintakuiva ihoni ei enää ole kuiva :-)

Vierailija
2/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä perinteisessä Bellavitassa on musta ihan jees tuoksu, mutta tuo kolmekybästen versio HAISEE, lähinnä tulee mieleen härskiintynyt rasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paras lärvirasva on Bellavita-päivävoide, se normaali ja hajustamaton! Sitä 30+ -päivävoidetta en ole ostanut, koska en tykkää tuon sarjan hajusteista, jotka ovat ällöjä ja liian vahvoja. 30+ -yövoiteen ostin ja sitä kestää käyttää, mutta ei mielestäni ole sen kummoisempi kuin esim. Dermosilin Retinol-yövoide. Käytän kuitenkin vaihtelun vuoksi.

Mutta päivävoiteena ehdottomasti se normaali Bellavita-päivävoide ja ilman hajusteita, sillä pärjää vielä pitkään! Ikää minulla 32 ja farmaseuttiystäväni ei muuta rasvaa suosittelekaan iholleni. :)

Vierailija
4/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt otin kokeeksi Bella 30+ päivä- ja yövoiteen. En yleensä pidä hajusteista ja ottaisin nuo mieluummin hajusteettomina, mutta olen tottunut jo siihen tuoksuun joten kuten. Ei ole niin paha kuin ensin luulin kun olin lukenut netistä arvosteluja.

Kosteuttavat hyvin ja minulla ovat jopa vähentäneet ryppyjä. Olen 37. Pari näppylää on tullut, mutta en tiedä johtuuko noista. Minullakin on kuivahko herkkä iho, olen atoopikko. Yleensä on vaikea löytää sopivaa voidetta.

Vierailija
5/6 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee öklölle, kosteuttaa hyvin ja rypyt jopa vähentyneet, olen 35v, näppyjä ei ole ollut sitten teini-iän näin paljon..johtuukohan tuosta tökötistä?

Aluksi iho ei tykännyt tuosta voiteesta ja kirveli, mutta myöhemmin ihan ok. Yleensä ihoni ei kestä hajustettuja.

Vierailija
6/6 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä on pitänyt pilata Bellavita?!? Olen käyttänyt yöBellavitaa lähes koko elämäni(olen 74v). Nyt ostin taas täydennystä ja mitä sain. Kärsivän ihon. Koostumuskin outo , ensimmäisellä puserruksella turskahti öljyä käsiin. Ja kesällä tai kevätauringon aikaan ei uutta voidetta uskalla aurinkoherkkyyden takia käyttää. Äärettömän pettynyt olo. Onko nyt käytetty suosittua nimeä uudelle voiteelle? Toivoisin entistä, turvallista Bellavitaa ja tuo uusi voide sais etsiä uuden nimen. En tykännyt uudesta korkkisysteemistäkään. Enkä putkilon ulkoasusta, mutta siihen tottuisin , jos sisältö ois hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi