Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimuksiin? 7kk yritetty eikä raskaus ole alkanut.

Vierailija
01.04.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätee, kuin kaikilla niillä edellisilläkäin kerroilla, kun oot kysellyt tätä asiaa! ja edelleen: kannattaisko kysellä tätä asiaa mieluummin ammattilaisilta kuin av:lta? kun selvästi tää aihe sua vaivaa, kun sun pitää vähintään kerran päivässä tehdä tää avaus...

Vierailija
2/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten koskaan mitenkään kommentoi näitä vastauksia mitä saat? Onko tää joku pakkomielle, että teet tän saman avauksen jatkuvasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja edelleenkään me ei tiedetä, joten mene lääkäriin ole hyvä!

Vierailija
4/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne edes ota tutkimuksiin (ellei itse maksa yksityisellä) jos on noin vähän aikaa vasta yrittäny. Sehän on TÄYSIN normaalia että raskaaksi tulo kestää vuodenkin, vaikka kuinka tuijotat kelloa ja lasket ovulaatioita jne.

Vierailija
5/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista yrittävä. Jos olet nuorempi niin väh. vuosi aktiivista yrittämistä ennen kun mitään tutkimuksia aletaan tehdä.

7kk tosiaan on melko lyhyt aika. Kaikki ei tapahdu "mulle, heti, nyt"-tyylillä.

Vierailija
6/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh......

Vierailija
7/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

analysoi niitä sitten. Menikö nappiin?

Mua vähän harmittaa, kun oon vastannut sulle meidän lapsen"tekoprosessista" parikin kertaa, muttet ikinä kommentoi mitään.

Tai sitten on joku outo vitsi, ei kyllä mun huumorintajuun iske kuitenkaan :)

Vierailija
8/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan joku tutkija, joka kerää aiheeseen vastauksia ja analysoi niitä sitten. Menikö nappiin?

Mua vähän harmittaa, kun oon vastannut sulle meidän lapsen"tekoprosessista" parikin kertaa, muttet ikinä kommentoi mitään.

Tai sitten on joku outo vitsi, ei kyllä mun huumorintajuun iske kuitenkaan :)

Ehkäpä muutaman vuoden kuluttua julkaistaan joku läpimurtotutkimus, jonka aineisto on...no joo, okei, ei ehkä ihan mikään läpimurtotutkimus kuitenkaan!

Ja mitä AP:n ikään tulee...

inoastaan tutkimuksiin tässä vaiheessa jos olet yli 37vee

niin sen verran monta kertaa oon törmännyt tähän ketjuun, joten tiedän, että hän on 33-vuotias.

Etköhän sä ole yrittänyt jo kahdeksan kuukautta.

Ainakin alkuaikoina AP sanoi välillä 7, välillä 8 kk.

Muuten, MITEN surullista on se, että mä tiedän nämä faktat?

Vierailija
9/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tutkimuksiin saa mennä vasta kun lasta on yritetty aktiivisesti noin vuosi tai enemmän. Itselläni meni yli vuosi tulla raskaaksi, vaikka olimme niin aktiivisia kuin vain voi olla ja olin 18v kun aloitimme yrittämisen, eli hedelmällisessä iässä. (Nyt olen 20) Emme kuitenkaan menneet tutkimuksiin ja nyt olenkin onneksi raskaana 18. viikolla. Kannattaa jatkaa yrittämistä ja hakeutua tutkimuksiin jos ei vuoden yrittämisen jälkeenkään ole raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä