Onko kallis hinta Legolandin reissusta?
1600 euroa kolmelta hengeltä.
Sisältää suorat lennot, majoituksen 3 yöksi hotellissa, kaksi päivää legolandissa, yksi vapaapäivä. Kuljetukset hotellin ja legolandin välillä.
Vai kannattaisiko itse etsiä lentoja, lippuja ja majoitusta, tai mennä autolla?
Kommentit (5)
juuri katselin meidän porukalle matkaa legolandiin tuolta matkapoikien mainoksen kautta. Meitä on 2 aikuista, 2 teiniä (eli aikuisen hinta) ja 2 lasta, matkapojat antaa hinnaksi 522 koko porukalle, 6 pv reissussa. en tosin tiedä mitä tuo sisältää, tuntuu niin halvalta että jotain varmaan puuttuu..
ja niistä nuo osaakin veloittaa. Halvemmaksi tulee siis kasata matka itse :D
jos o varaa nii eiku sinne vaan:=)
mikää ei oo kallista jos o pätäkkää;)
Itse tekisin oman paketin näin: - lennot Kööpenhaminaan - auto vuokralle - omin päin Legolandiin - kahden päivän liput - majoitus joko Legolandissa, tai jossain läheisessä majatalossa (edullisempi vaihtoehto) - yksi yö Atlantin rannalla - yksi yö (ainakin) Kööpenhaminassa Ja varmaan ei tule kalliimmaksi kuin tuo 1600 euroa, näkemistä vaan on paljon enemmän, ja omaan tahtiin.
eli tuo annettu esimerkki vaatisi vähintään viikon matkan jotta siinä on järkeä.
Me lähdemme legolandiin pitkäksi viikonlopuksi juuri noilla suorilla lennoilla, on ihan kätevä tapa ja sisältää kaiken (lennot, majoituksen, legoland-liput, kuljetukset jne).
Alkuperäisena ideana meillä oli lentää köpikseen ja sisällyttää matkaan muutakin kuin legoland, mutta pienellä hintavertailulla tuo suora reissu oli kuitenkin edullisempi.
Itse tekisin oman paketin näin:
- lennot Kööpenhaminaan
- auto vuokralle
- omin päin Legolandiin
- kahden päivän liput
- majoitus joko Legolandissa, tai jossain läheisessä majatalossa (edullisempi vaihtoehto)
- yksi yö Atlantin rannalla
- yksi yö (ainakin) Kööpenhaminassa
Ja varmaan ei tule kalliimmaksi kuin tuo 1600 euroa, näkemistä vaan on paljon enemmän, ja omaan tahtiin.