Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miten teitä on huijattu aprillipäivänä?

Vierailija
01.04.2010 |

Mulle on jäänyt mielee kun kaverin äiti soitti ja sanoi että mun lapsen päiväkoti palaa. Asui itse päiväkodin vieressä. Mä säikähdin ihan hirveesti ja löin luurin sille korvaan, lähdin juoksemaan pomon luo ja kertomaan että oon lähdössä sinne päiväkodille. Kännykkä oli kädessä ja yritin samalla soittaa mun miehelle ja kun sekoilin hädissäni sen kanssa niin vastasin samalla sille kaverin äidille joka huus puhelimeen, "aprilliä aprilliä".

Mun mielestä se ei ollut enää kiva pila vaikka ihan täydestä menikin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi viime vuonna viestin, että kummipoika kaatu pahasti ja ovat nyt sairaalassa.

Ei kiva pila ollenkaan. :/

Vierailija
2/5 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän silloin 14v. juksasi.. En kauheesti innostunut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolling stones tulee yyterii! Mä olin heti et VAU! :D.. ja sit et päiväks olis luvattu +18 astetta, hypein jo riemusta kertomaa näistä miehelle joka napautti minut takasi maanpinnal :D

Vierailija
4/5 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa heille kylää ja soitin pihassa että: "teidän autoo on joku kolhinut".."hä mitä?".. "joojoo siis ihan ku ois avaimilla vedetty".. "SIIS JUMAL@€$££$@@!!!!" isi vähä herppas :D

Vierailija
5/5 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt mielee kun kaverin äiti soitti ja sanoi että mun lapsen päiväkoti palaa. Asui itse päiväkodin vieressä. Mä säikähdin ihan hirveesti ja löin luurin sille korvaan, lähdin juoksemaan pomon luo ja kertomaan että oon lähdössä sinne päiväkodille. Kännykkä oli kädessä ja yritin samalla soittaa mun miehelle ja kun sekoilin hädissäni sen kanssa niin vastasin samalla sille kaverin äidille joka huus puhelimeen, "aprilliä aprilliä". Mun mielestä se ei ollut enää kiva pila vaikka ihan täydestä menikin.

...olis ihan kamalaa. Saisin varmaan hepulit jos joku tollasella pilailis. Oman lapsen kustannuksella ei saa pilailla. En oo ollenkaan nipo tyyppi, mutta lapset on mulle henki ja elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän