Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tarvitaan 200€ seteleitä?

Vierailija
01.04.2010 |

Tuli vaan mieleen noista väärennöksistä, että mihin ihmeeseen moista seteliä edes tarvitaan? Tuon hintaiset ostokset maksetaan aina kortilla tai tilisiirrolla. Jos tuon kokoisia seteleitä käsitellään, niin eikö asiaan aina liity jotain hämärää...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 500€ seteleitä nippu.

Ostaja tuli Ruotsista, eikä olis saatu asiaa muuten järjestymään....

Vierailija
2/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on "pahanpäivän varana" kaapissa tälläkin hetkellä 3 kappaletta 500 euron seteleitä. Olen aikanaan saanut ne lahjaksi ja pitänyt sitten kaapissa, ihan vaan siksi, etten halunnut niitä normaaliin kulutukseen pankkitilille, vaan "pahanpäivän varaksi". Aikanaan niitä oli 6 kappaletta, mutta kolme pahempaa päivää on jo tullut vastaan ne puolet on siis käytetty. Eikä mihinkään hämärään, vaan ihan normaaleihin ruokaostoksiin. Mut meidän lähimarketissa onkin onneksi sellainen setelintunnistuslaite, jossa kun käyttävät setelinsä niin voivat hyvillä mielin ottaa ne vastaan varmoina aitoudesta.

Se, että sulla ei ole koskaan ollut noin isoja rahoja, ei tarkoita, ettei muut ihmiset joskus käyttäisi käteistäkin rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin just tontin käteisellä 9000 e, 500 ja 200 seteleinä. satasina ja pienempinä olis ollu aika pino!

Vierailija
4/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin just tontin käteisellä 9000 e, 500 ja 200 seteleinä. satasina ja pienempinä olis ollu aika pino!

Miksi et tilisiirrolla? Esim. ostajan todistaessa nettipankissa?

Vierailija
5/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tilisiirrolla? Esim. ostajan todistaessa nettipankissa?

Siis myyjän todistaessa...

Vierailija
6/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan 200€ seteleitä?

Tuhlaamiseen

Vierailija
7/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta maasta.

Silloin tilisiirrossa voi mennä pari viikkoa. Halusin ostaa samalla kun käyn katsomassa paikan päällä.

Mulla oli nuo rahat rintsikoissa kun menin kun pelkäsin että käsiveska pöllitään ;) Vähä pelotti miljoonakaupungin metroasemalla keskiyöllä.

Vierailija
8/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta maasta.

Silloin tilisiirrossa voi mennä pari viikkoa. Halusin ostaa samalla kun käyn katsomassa paikan päällä.

Mulla oli nuo rahat rintsikoissa kun menin kun pelkäsin että käsiveska pöllitään ;) Vähä pelotti miljoonakaupungin metroasemalla keskiyöllä.

Tilisiirrossa tietysti se hyvä puoli, että jää ihan virallinen todiste rahojen siirtämisestä... jos siis tulee jotain ongelmia kauppaan liittyen myöhemmin. Toisaalta, jos tarkoitus on, että mitään todisteita ei jääkään...

Vierailija
9/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mihin tarvitaan rahaa?

Jaa-a, en mä vaan millään keksi mitä rahalla voisi tehdä.

Tsiisas taas kerran...

Vierailija
10/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tilisiirrossa tietysti se hyvä puoli, että jää ihan virallinen todiste rahojen siirtämisestä... jos siis tulee jotain ongelmia kauppaan liittyen myöhemmin. Toisaalta, jos tarkoitus on, että mitään todisteita ei jääkään...

[/quote]

Vierailija
11/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis pimee tontti...

Vierailija
12/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallinen siellä maassa , notaarilla tehdyt paperit. Eli ei ole pimee mutta suomen viranomaisten ei tartte siitä tietää. T:5

Vierailija
13/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en kyllä ihan ymmärrä nimenomaan 200€ seteliä. Siis tottakai ihmiset käyvät kauppaa isoillakin summilla käteisellä, ja sen takia 500€ setelit on varmasti käteviä. Toisaalta mielestäni 100€ seteli olisi 200€ seteliä näppärämpi, ja varmaan otettaisiin vastaankin jossain toisin kuin tuo 200€ (siis monissa ravintoloissa ym. ei huolita yli 50€ seteleitä).

Mutta, eipä tuo ole minun huoleni, kortti vinkuu ja laskut menee nettipankista. Sen vähän mitä käteistä käytän, on riittänyt nykyinen tarjonta mainiosti.

Vierailija
14/14 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä asialla ole suomen valtion kanssa mitään tekemistä koska verot maksan kyseessä olevaan maahan, myös verot omistamastani maasta . T:5