Mistä niitä vaaaaaaltavan kokoisia pilluja tulee
Niin paljon löysää ja valtavaa pillua liikkeellä ihmetyttää ittellä normivehe 17centtii ja paksuutta eikö naiset treenaa jos mennää yli 27 ikävuotta niin on surkeeta varsinaisia pysäköintihalleja.Ja kokemusta on sadoista no niin että tämmöstä.
Tehkää jotan Repe 34
Kommentit (9)
ja valehtelee itteelleen 10senttiä lisää munaa, niin vika on itessä.
ja valehtelee itteelleen 10senttiä lisää munaa, niin vika on itessä.
Ei kai tämä nyt vaikuta pillun löysyyteen?
Kyllä niitä valtavan kokoisia pilluja tulee synnytysosastolta.
M34
Mites putkahdit itse tänne maailmaan? Äitisi pienestä pimperosta,josta tuli syntymäsi jälkeen vaaaltavan kokoinen...Miten aikuinen mies kehtaakin.Kyllä on vika panijassa.Onneksi et ole minun mies.
isot vitut, olen seikkaillut paljonkin naisten kans, muuallakin kuin Suomessa, enkä ole vielä löytänyt liian isoa pimpsaa.
Eihän tuo ole normi vaan alamittainen. Tilastoihin on normitettu noinkin pieni kalu vielä just alamittaisen ja normin välille, ettei pienikaluiset masentuisi. Nyt on paikallaa ilmaista sulle, että normaalimiehellä se on velton pelin mitta. Kaikki normaalin kokoiset pillut tuntuu pienimunaisista isoilta, samoin kuin köyhälle kaikki on kallista.
isot vitut, olen seikkaillut paljonkin naisten kans, muuallakin kuin Suomessa, enkä ole vielä löytänyt liian isoa pimpsaa.
Minulla on täsmälleen samanlaiset kokemukset. Pimpsat tuntuvat kyllä erilaisilta, mutta liian isoa ei ole sattunut kohdalle.
Nuukalle kaikki on kallista, mutta köyhän ei kannata ostaa halpaa.
samoin kuin köyhälle kaikki on kallista.
Peräkammarin poika (taas?) nimettömyyden suojassa kirjoittelee.
Jos joku oikeasti satojen naisten kanssa vehtaa niin ei siinä ole aikaa vauva-lehden keskustelupalstalle tulla itkemään liian isoista naisten vehkeistä.
Taitaa repellä oikea ongelma olla sama kuin itsellä, että pimpsaa saa liian harvoin, eikä se, että pimpsa on liian harva.
Onnea paremmalle provolle ensi kerraksi.
Ootko ihan tosissas mulla on ikää 46 ja kyllä on tiukka.