Olen 19-vuotias neitsyt mies
Kommentit (71)
My missing will kill me. I am lonely in freezing Finland.
Kieritkö itsesäälissä vai oletko vain itsevarma oman tiesi kulkija?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:21"]
Miksi et ole harrastanut seksiä?
[/quote]No eihän normaalin 19-vuotiaan nyt vielä ole kuulunutkaan harrastaa seksiä!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:21"]
Miksi et ole harrastanut seksiä?
[/quote]No eihän normaalin 19-vuotiaan nyt vielä ole kuulunutkaan harrastaa seksiä!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:21"]Miksi et ole harrastanut seksiä?
[/quote]
En ole halunnut, vaikka tilaisuuksia on ollut. Minulla on ollut huono itsetunto suurimman osan nuoruudestani. Nyt olen viimeisen vuoden aikana käynyt salilla ja olen itsevarma kaveri. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:24"]Kieritkö itsesäälissä vai oletko vain itsevarma oman tiesi kulkija?
[/quote]
En kieri itsesäälissä. Ap
Joojoo vajakki ei tarvi kahta kertaa toistaa samaa lausetta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:32"]Saako kysyä mitävain?
[/quote]
Kysyä saa ihan mitä vain. Se on eri asia vastaanko ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:35"]Oletko suudellut yms.?
[/quote]
Olen kyllä. Olen myös seurustellut. Ap
Minulla tuon ikäinen poika ja kaikesta päätellen myös neitsyt. Ei se häntä tunnu mitenkään vaivaavan, on sanonut odottavansa sitä oikeaa :) Itsetunto on kohdillaan ja ulkonäkökin (äitinä olen tietysti jäävi sanomaan, mutta mielestäni on varsin komea poika). Minusta ei ole mitenkään merkillistä olla 19-vuotiaana neitsyt. Kun ei syöksy suinpäin suhteisiin, säästyy monenlaisilta kommelluksilta, taudeilta, teiniraskauksilta ja sydänsuruilta. Seksiä ehtii harrastaa vielä monen monta vuotta, vaikka aloittaisi vähän myöhemminkin. (Itsekin aloitin vasta 21-vuotiaana eikä harmita yhtään.)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:39"]Minulla tuon ikäinen poika ja kaikesta päätellen myös neitsyt. Ei se häntä tunnu mitenkään vaivaavan, on sanonut odottavansa sitä oikeaa :) Itsetunto on kohdillaan ja ulkonäkökin (äitinä olen tietysti jäävi sanomaan, mutta mielestäni on varsin komea poika). Minusta ei ole mitenkään merkillistä olla 19-vuotiaana neitsyt. Kun ei syöksy suinpäin suhteisiin, säästyy monenlaisilta kommelluksilta, taudeilta, teiniraskauksilta ja sydänsuruilta. Seksiä ehtii harrastaa vielä monen monta vuotta, vaikka aloittaisi vähän myöhemminkin. (Itsekin aloitin vasta 21-vuotiaana eikä harmita yhtään.)
[/quote]
Näinhän se menee. Muutama ikäiseni ihminen on yllättynyt kun on saanut kuulla minun olevan neitsyt. Näytän ulkoapäin kuitenkin stereotyyppiseltä 19-vuotiaalta nuorelta. Ap
Joo ei oo kiire:). Sit ku panettaa ni sit panettaa
Kiinnostaisiko 29-vuotias nainen opettamaan? :P
Ei pojasta ja neitsyydestä puhuta. Pojilla on poikuus ja vain tytöt voi olla neitsyeitä.
Tai ehkä olisi pitänyt kirjoittaa "poika". Ap