Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen odottajat huhtikuussa

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen meitä vähän ylemmäs tuolta kun meinaa ketju hävitä, onkos meille jo toukokuun ketjua laitettu? Jos on niin senkin oon sitten hukannut :/

Täällä ei oikeastaan mitään uutta, ensiviikolla olis neuvola mutta tuskinpa sielläkään mitään ihmeempiä..

Mun puolesta tää vauveli voisi jo kohta lähteä syntymään. Alkaa itsellä olo olemaan jo melko kypsä näiden kaikkien vaivojen kanssa :)

Ihanaa kyllä kun kesä tulee, koivutkin jo hiirenkorvalla :)

Onkos muilla muuten unet muuttuneet oudoiksi / pelottaviksi? En muista että mulla olisi esikoisen aikaan ollut tälläistä mutta nyt näen joka yö niin sairaita unia että alan jo epäilemään mielenterveyttäni :/ Eräs tuttava sanoi että se kuulemma on normaalia loppuraskaudesta kun hormoonit heittelee, mutta aika hurjaa silti. Pitää varmaan kirjoittaa aamuisin unet ylös niin voisi sitten alkaa käsikirjoittamaan kauhuelokuvia :D

Marsu + möttönen 32+5

Vierailija
42/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä että joku nostelee meitä vähän ylemmäs!! Ite oon parina päivänä jo katsellut että onko kirjoittaminen loppunut kokonaan...Iteltä tulisi tekstiä vaikka kuinka paljon, mutta en kehtaa ainoana koko ajan höpistä, tulee mökkihöperö fiilis jos yksinään puhelee ;)

En ole minä kyllä vielä ainakaan hurjia unia nähnyt, enkä muista edellisestäkään moisia, mutta onpa kiva että on jotain mitä odottaa tapahtuvaksi loppuraskaudesta, kun tuntuu että nyt vaan tallataan joka päivä samanlailla odottaen aikaa kuluvaksi:)

Kaverille syntyi just vauveli ja olen Niiiiiin kateellinen. Mutta toisaalta kiva kun saa kesän vielä mennä masun kanssa pitkin ja poikin ja sit loppukesästä alkaa keskittyyn pesäntekoon poikasta varten:) Samanlailla kun viime kerrallakin.

Toivottavasti vaan tää lenssu lähtis pois, ei oo kiva yskiä ja köhiä kun melkein aina sattuu vatsaan ja on jotenkin vetämätön olo. Eniten ehkä ärsyttää jokailtainen päänsärky joka johtuu tietenkin siitä yskimisestä:(

Onkos täällä muuten kukaan lähtenyt loppuraskaudesta vielä reissuun ulkomaille ja voiko joku suositella jotain hyvää paikkaa raskaanaolevalle ja n.2v poikaselle?? Ois kiva lähteä hetkeks vielä johonkin, kun sit ei heti viitsis lähteä ihan pienen kanssa, vaan haluan aina köllötellä kotona melko pitkään.

Kesäisiä terkkuja

tunteella79

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut. Itsellä on tainnut olla jonkin sortin "turnausväsymystä", ettei ole oikein mikään ylimääräistä jaksanut. Se tuo hemppa on edelleen alhainen, nyt viimein vissiin löyty rautalääke, kun jo tällä viikolla oli arvo hieman noussut. Toisaalta tuli lisää sitten mutkia matkaan, kun kävin sokerirasituksessa torstaina eli arvot koholla... reilun viikon päästä oisi neuvonta, miten dieetillä sitä aletaan hoitamaan ja ilmeisesti alan seuraamaan itse sokeriarvoja kotona. No jospa tämä tästä...

Hyviä ultrakuulumisia oli ollut monella, hieno juttu! Jokohan kohta on Helunalla pienokainen kainalossa, kun oli se aika jo varattuna..?

Ja noista tuplista, kiitos kommenteista. Itsekin olen katsellut noita Carenan tuplia, että voisi olla ihan hyvät ja toisaalta eivät sieltä kalliimmasta päästä. Vielä voisi katsella jos löytyisi käytettynä, nekin kelpaisi.

Tunteella: Meillä esikoinen syntyi keväällä eli ensi viikolla juhlitaan 2 v synttäreitä. Se oli siinä mielessä kiva aika, kun oli kesä edessä eikä tarvinnut heti kaivaa villavaatetta yms. esille. Toisaalta nyt saa vielä nauttia tytön kanssa kesästä ja antaa sitä huomiota pelkästään hänelle. Toivottavasti paranette pian. Meilläkin oli melkoinen lenssu tuossa vapun aikaan. Tyttö poti korvatulehdusta ja minä poskionteloita.

Hyvää äitienpäivää kaikille! Huomenna saadaan nauttia omasta päivästä ja vuoden päästä ihan tuplasti :)

Weera

Vierailija
44/48 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vaikka mitä ja sitten onnistuin kadottamaan koko tekstin!?! Noh, kokeillaan uudestaan jos vielä muistan..

Äitienpäivänä sain pojalta päiväkodissa tehdyn kortin joka oli niin hellyyttävän suloinen että ihan itku meinasi tulla

Vierailija
45/48 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tekstin loppuosa nyt sitten katosi??!??

Vierailija
46/48 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä sain pojalta päiväkodissa tehdyn kortin joka oli niin hellyyttävän suloinen että ihan itku meinasi tulla

Vierailija
47/48 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä osaa enää edes kirjoittaa tänne :(

Vierailija
48/48 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei onnistu niin hermostun :D

Muoks. juu ei onnistu, ei näy kuin tuo yksi lause.. :( Pitää kokeilla huomenna vaikka uudestaan :/