Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen odottajat huhtikuussa

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elämä hymyilee pitkästä aikaa. Nyt on aika tosissaan ruvennut menemään nopeasti, rakenneultra (ja samalla kohdunkaulan kontrolli) on ensi perjantaina! Äsken siihen oli vielä kuukausi..

Vauva on alkanut tosissaan heilua tuolla mahassa, isäkin tunsi ensimmäiset potkut jo. Nyt vaan odotellaan niin kovasti toukokuuta, ja sitten kesäkuuta ja sitten alkaakin jo kesäloma ja äippäloma.. IHANAA!!!! Mulle on iskenyt kova sisustusvimma (vai onko tämä nyt sitä pesänrakennusta?), mutta aika äkkiä alkaa supistelemaan, jos jotain rankempaa yrittää tehdä.. Pitää sitten jättää miehelle kaikki voimaa vaativat tehtävät, voi harmi..!

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille ja ensi viikkoon!

Reimari 19+2 (Jee, puoliväli)

Vierailija
22/48 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina oli neuvola ja kaikki oli ok. Painoa oli tullu muutama kilo, mutta syytän siitä esikoisen synttäreitä! Kolmena päivänä kävi vieraita joten kakkua tuli kyllä syötyä vähän liikaakin...=D On kyllä muutenki ollu ruokahalu ihan kohillaan, onneks ei voi syödä paljoa kerralla kun tulee helposti kauhee ähky olo. Esikoista odottaessa muistaakseni oli vasta lopussa tämmöstä. Onko muista tää toinen raskaus tuntunu rankemmalta? Musta tuntuu että maha on nyt jo ihan valtava ja jotenki liikkuminen on hirveen raskasta. =/

Tunteella79 saanko tiedustella missä päin Lohjaa asut? Meillä ois lasketut ajat melkeen samat ja esikoisetkin syntyny samana vuotena!=) Me ollaan vuos sitten muutettu Lohjalle, joten mullakaan ei kokemusta Lohjan synnytysosastosta, mutta pelkkää hyvää oon kuullu.

Ens torstaina vihdoin kauan odotettu rakenneultra!=) Jännittää ihan hirmusesti, toivottavasti kaikki hyvin ja suostuu paljastamaan sukupuolensa...

Saparo 19+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen taas kirjoittelemassa, vaikka tuossa aiemmin pohdin että tuleeko täällä käytyä niin kovin usein...taitaa olla uutuudenviehätystä tai sitten jäin taas koukkuun tähän höpöttelyyn ;)Joskus nuorempana tullut kirjoiteltua enemmänkin nettipalstoilla ja näin "vanhemmiten" sitä ei muka löydy aikaa moiseen....taas tuli todistettua itselle kuinka sitä aikaa löytyy kun on mukava porukka mille kirjoitella :)

Marsu: Se mullakin varmaan on että ajattelee ettei näin hyvä tsäkä voi käydä kahdesti...

reimari: Meillä olen yrittänyt saada miestä tuntemaan noi masun liikkeet mut toistaiseksi mä olen ainoa joka niistä saa nauttia vaikka niitä on ollut jo monta viikkoa...elän ehkä sen vuoksi toivossa että siellä olisi joku tosi siro tyttölapsi joka vain hentoisesti ilmoittelee itsestään...Miten niin sitä pojan jälkeen odottaa sitä tyttöä tulevaksi;)))) ei vaan, terveys mulla ekana listalla.

Saparo: Musta tää toinen raskaus ei oo ehkä tuntunut rankemmalle mutta erilaiselle, tai sitten sitä vaan huomaa erilailla asioita kun ei ole työelämässä jossa ei aina huomannut rekisteröidä kaikenlaisia tuntemuksia raskauden edetessä. Asumisesta sen verran että vaikka synnytän Lohjalla niin en asu siellä (valitettavasti..) vaan muutimme idästä länteen eli Vihtiin. Täältä kun saa mennä synnyttämään melki mihin vaan, niin valkkasin sit tuon Lohjan, kun on kuulemma vähän kodinomaisempi paikka kuin moni muu. Esikoisen kävin synnyttämässä Porvoossa jossa en myöskään ole koskaan asunut :) Huomasin myös että meillä on melkein samat lasketut ajat ja esikoisetkin samana vuonna ja tiedätkö mitä?! Meillä on myös ultra samana päivänä!!!!Sehän voi olla että maataan Lohjalla samana päivänä synnyttämässäkin ;))(viimeks mulla meni kyllä yliaikaiseksi mutta ans kattoo nyt)

Ai niin, mä en meinaa ottaa sukupuolta selville, mulla oli sama homma esikoisen kanssa että haluan jättää sen ylläriksi sit syntymään...älkää kysykö mistä moinen johtuu, en tiiä itekään. Kuinka moni muuten meinaa ottaa selvää? Olen usein törmännyt siihen että toisesta lapsesta usein halutaan tietää sukupuoli ja olenkin tuntenut oloni hieman erilaiseksi kun jätän selvittämättä.

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Kuulumisiin!

tunteella79

Vierailija
24/48 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteella79, mä oon kokenut toisen raskauden ihan toisinpäin :D Hassua. Tai pelännyt oon enemmän, kun on kuullut kaikkea ikävää ja meillä yksi keskenmeno oli tässä välissä, mutta muuten en oo keskittynyt raskauteen yhtään samallai. Esikoisen kans tiesin aina, mitkä viikot on menossa ja mitä niillä viikoilla tapahtuu jne. Nyt kun lapsi täyttää arjen joutilaat hetket, en edes aina muista olevani raskaana :D Ja jos joku kysyy, kuin pitkällä oot, niin pitää laskea ja miettiä vähän aikaa.

Jos rakenneultrassa näkyy, kumpaa sukupuolta tulokas on, niin mielellään otetaan selville. Esikosta kysyttiin kans ja kyllä siinä synnytyksessä oli sitten sitä jännistystä ja yllätystä niin paljon, että ei harmittanut yhtään ;) Mutta niin, tämä on varmaan vähän sama asia kuin esimerkiksi nimen kanssa. Jotkut kertoo heti ja toiset vasta ristiäisissä/ nimiäisissä eli kukin tyylillään ja kaikki tyylit yhtä hyviä :) Eli älä suotta tunne oloasi oudoksi! Nimen kanssa aiotaan muuten odottaa juhliin asti.

Ihana, kun tuo aurinkokin pilkistelee. Esikkokin nukahti päikyille (mitä enää harvemmin tekee...), joten taidanpa ottaa oikein kirjan esiin ja suoda pienen oman hetken itselleni :)

Korka 14 poks

Vierailija
25/48 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparolle ja Reimarille hyviä ultria - pidetään peukkuja! Ja infotkaahan sitten, miten meni :)

26/48 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa "pelottamaan" tuleva h- hetki. Ensimmäisen raskauden otin NS. rennosti, kuin vain voi ottaa??....Eli en ajatellut oikein mitään synnytyskipuja, kestoa, itse koko tapahtumaan. Siksi kaikki kait menikin "helposti". Nyt sen sijaan on alkanut jännittämään synnytystä, sen verran että välillä tulee paniikinomainen itkunpurskahdus =( Tosin se naurattaa itseäni, kun tässä yksin kotona (viimeksi eilen) sorruin ajattelemaan kaikkea kauheuksia mitä vois tapahtua siinä pykäämisvaiheesssa...No jaa, tarvii alkaa tekemään jotain sellaista mikä veisi ajatukset muualle.

Tässä tosiaan odottelen vielä lähettettä äippäpolille vauvelin käännytystä varten... Se varmaan tässä kaikkein eniten ressaakin ja siitä noi uhkakuvatkin...

No joo, kokeillut olen itsenäni käännellä (valon ja musiikin avulla). Ei vaan tunnu muuta kuin pyörivän aloillaan, DAMN.

no jos tää päivä tästä kerran näyttää aurinkoiselta niin eiköhän mielikin ala kohta vaikuttaa toiselta (pakko yrittää olla positiivinen) vaikka aina ei jaksais =/

Terkut kaikille ja palaillaan taasen =)

viikot 36+2

Vierailija
27/48 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heluna1981- Se on paha juttu jos on liikaa aikaa käsissä ja alkaa funtsiin liikaa noita synnytykseen liittyviä juttuja. Mä oon aina ajatellut (tai ainakin tähän asti) että se synnytys menee joka tapauksessa omalla painollaan ja mun on vaan pidettävä itteni mahd. hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa siihen asti että sit jaksaa sen hoitaa "kunnialla läpi". Eli turhaa ressata mahdollisista tapahtumista. Ajattelee mieluummin niin että mitäs mä vielä kerkiän tehdä ennenkun mulla on näitä naperoita 2 vahdittavana ;) Eli anna aikaa itsellesi ja jätä ne asiat olemaan joille sä et kertakaikkiaan voi mitään. Mä täällä pidän peukkuja että siellä lapsukainen kääntyisi viimeistään käännettäessä :)

Multa kysyttiin esikosta että oletko tuntenut että sikiö olisi kääntynyt pää alaspäin ja mä kysyin siinä kohtaa et miltäköhän sen tulisi tuntua? Kuulemma sellainen muljahdus että sen kyllä tuntee...mutta olen tänä päivänäkin vielä sitä mieltä että siellä mentiin tasaista rallia koko ajan enkä tuntenut mitään suurta mullistavaa käännöstä koskaan ja silti lapsi oli kääntynyt...Mites teillä muilla?

Huomenna on sit se ultra...mua jännitti alkuun enemmänkin mut mitä lähemmäs mennään niin sitä enemmän mut valtaa ajatus että kohta tiedän miten siellä voidaan ja tulee sellanen rauhoittuneempi olo. Eikös sitä yleensä paniikki lisäänny mitä lähempänä tapahtumaa ollaan?? ;) Ehkä muhun sit vaikuttaa se että luotan aika suvereenisti sairaalan henkilökuntaan että ne osaa hommansa. Ainakin viime ultrassa tuolla Lohjalla tuli niin luottavainen olo, kun oli osaava ihminen asialla.

Kuulumisiin jälleen!

tunteella79

Vierailija
28/48 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteella79 Onnea ultraan!!

Ollut tässä taas vähän tylsä aamu ja tuolla youtubessa oon pyöriny, sieltä kyllä aina löytää vaikka mitä :D

Tää kuitenkin piristi mun päivääni niin kokeilen jos osaan tuon linkin oikein laittaa niin käykääpä kattomassa :)

Vierailija
29/48 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukava kun on tullut uusia keskustelijoita mukaan, eli tervetuloa Tunteella ja Taikakeiju :) Ja kovasti tullut tekstiä,se on mukavaa, katsotaan mitä tässä jää mieleen…

Reimarilla alkaa jo ultra olla tosi lähellä, hienoa. Onpa tosiaan aika mennyt nopeeta, muistan kun tuskailit, että on vielä kuukausi. Ja pian puoliväli saavutettu :)Ultrakuulumisia odotellen!

Helunan pienokainen vaan sinnittelee väärinpäin, toivottavasti saat ajan pian sinne polille. Ja toivottavasti pelko synnytksestä ei ihan saa sinua valtaansa. Kieltämättä itselläkin ko. hetki silloin tällöin käy mielessä. Esikoisen syntymä kävi suht helposti kuitenkin tai siis siitä ei jäänyt mitään pahoja muistoja olleenkaan, niin nyt en luota tuuriini että samalla tavalla menisi toinenkin. Vaikka kätilö oli sitä mieltä, että se vaan helpottuu..jaa-a, saas nähdä sitten. Mutta toivottavasti saisi pidettyä asenteensa samanlaisena kuin ekalla kerralla, että menee ilman ennakko-odotuksia ja ottaa sen mitä vastaan tulee.

Marsulle onnea uusille kymmenille, minäkin odotan kovasti sen saavutusta, jotenkin tuntuu että siitä alkaa se loppukiri tai jotain… :)

Tunteella: Minä myös olen jännännyt nyt molempia ultria enemmän kuin esikoisen aikaan. Silloin ei vielä kuulunut kaikille NT-ultra, joten sen vuoksi nyt jännitti sekin, että mitähän löytyy ja joutuuko miettimään jatkotutkimuksia yms. Rakenneultrakin jänskätti, koska olen joutunut syömään enempi lääkkeitä tämän raskauden aikana, jotta onko niistä ollut jotain vaikutusta. Mutta kaikki oli hyvin kuitenkin. Ja just että voiko kaksi kertaa mennä tosiaan niin hyvin. Ehkä se vaan tieto lisää tuskaa… Tulehan kertomaan ultrakuulumiset!

Olen miettinyt hankintoja, että mitähän tulokas tarvitsisi. Esikoista odottaessa oli tähän aikaan kaikenlaisia listoja tekemässä ja miettimässä ja puolet hankinnoista jo tehty. Toisaalta nyt onkin jo suurin osa valmiina, ettei sen puoleen ole kiirettä. Mutta voisi jo katella noita pieniä vaatteita, mitä kaikkea löytyy ja ihastella niitä ;)

Tuplarattaiden hankintaa olen tässä pohtinut kovasti myös. Meillä tulee ikäeroa vähän yli 2 vuotta, ja mietin oisiko ne tarpeen. Mites muut, joilla on suurin piirtein samanlainen ikäero, ootteko aatelleet tuplarattaiden hankintaa?

Me ollaan täällä melkosessa nuhassa koko perhe, tytöllä oli kuumettakin pari päivää. Toivottavasti menisi ilman korvatulehdusta ohi. Vähän olin nyreissäni appivanhemmille, kun siellä viime perjantaina kyläiltiin ja olivat kovassa flunssassa, eivätkä siitä maininneet kun soitettiin kyläilystämme. Vaikka siis voihan se tauti tulla mistä vaan, mutta en nyt ihan tarkotuksella haluaisi sitä hakea…. Muutenkin kun noita flunssia on taas tälle talvelle riittänyt ihan omiksi tarpeiksi.

Terveiset kaikille!

Weera 23+6

Vierailija
30/48 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että meille tulee lapsille ikäeroa joku 2v8kk (jos nyt oikein laskin), eikä kyllä meinattu enää mitään tuplakärryjä hankkia. Näillä mennään mitä meillä on ja jos ei onnistu niin sitten ollaan sisällä :D

Mulla on vauvaa varten kantoliina ja siinä meinasin ainakin kesän saada häntä kiikutettua jos vaan siinä viihtyy ja isoveikka saa sitten istua rattaissa. Tai sitten veikka kävelee ja vauva on rattaissa.

Tosin tuon meidän herran ulkona liikkuminen ei kyllä ole vielä niin luotettavaa kun voisi toivoa, ei nimittäin kyllä kuuntele ohjeita yhtään, sama kun kuurolle huutaisi :/ Eikä hänelle ole väliä olenko vieressä vai 5km päässä.. Noh, onhan tässä vielä vähän aikaa harjoitella, tai sitten pitää jotkut valjaat hankkia :)

Muuten meillä kyllä kaikki hankinnat on jo valmiina. Kaappi on täynnä vaatteita ja pienimmät niistä pesty valmiiksi, sänky on kasattu ja laitettu ja jotain pikkusälää on hommattu (mm. pari tuttia ja tuttipullo..). Varmaan muuta ei sitten tule hommattuakkaan enää.

Marsu + möttönen 30+5

Vierailija
31/48 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdittiin sen verran että ikäeroa kun tulee n.2 vuotta ja meillä lenkkeillään 3 koiran kanssa päivittäin niin menee hankalaks koko perheen kans lähteä jos ei ole niitä kaksostenkärryjä. Pohdin ite Carenan Double Swingejä, mut onhan täs vielä aikaa katsella ja miettiä. Niissä ois vaan hyvää aika paljon, esim. se että molemmilla lapsukaisilla on oma "kolonsa". Ei pääse tuo vanhempi törkkimään vauvelia vaikka kuinka tekis mieli. Kantoliinakin löytyy mut aattelin et jos lähdetään lasten kanssa kolmisin kauppakeskukseen tai jotain niin menee helpommin kun on molemmat kärryissä. Meidän poika kun ei vielä kävele pitkiä matkoja (esim. niitä koiralenkkejä) ja sit se kuunteleminen on välillä vähän kortilla ;)

Ja juu, ultra oli taas kerran ihana kokemus! Kaikki hyvin :)))))) Nyt on taas yksi etappi takana, huoh. Taas annan paljon plussaa Lohjan äitiyspolin työntekijöille, mulla on aina yhtä tervetullut olo ja tuntuu että siellä pidetään oikeasti huolta, voi itse vaan rentoutua.

Nyt viikonloppuja kaikille ja säästä huolimatta oikein aurinkoista kesän odotusta! :))

Terkuin

tunteella79

Vierailija
32/48 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ultra takana ja taas aivan mielettömän ihana olo!Kaikki siis ok vauvalla ja kohdunkaulallakaan ei ole mitään muutoksia, eli kaikki hyvin. Ottivat vielä veri- ja virtsakokeet, eikä niissäkään ollut moittimista. Sekä kätilö että lääkäri kehottivat alkamaan nauttimaan raskaudesta! Ja niin aion nyt nauttiakin.

Ja saatiinhan me se sukupuolikin tietää, meidän pikkumies saa pikkusiskon! Sitä olin salaa toivonutkin, joten se toive näyttäisi nyt toteutuvan! Pääsee ostelemaan kaikkia tyttöjuttuja.. LA ei muuttunut, mutta kyllä noissa päivissä taas oli eroa, ero tosin kaventunut vain 4 päivään.

Hankinnoista sen verran, että meillä juuri sopivasti poika saa luopua rattaissa matkaamisesta, kun vauva syntyy (ikäeroa tosin tulee jo 4 vuotta). Korkeintaan hankitaan sellainen seisomalauta juuri noita koiran kanssa lenkkeilyjä varten..

Mutta nyt pyykkäämään!

Ihanaa odotusta kaikille,

reimari 20+5 tämänpäiväisen ultran mukaan

Vierailija
33/48 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa oli kaikki hyvin!=) Toinen tyttö sieltä ois tulossa. Jotenki kyllä arvasin että tyttö sieltä tulee ja ehkä vähän toivoinki. Luulen että lapsukaisista on enempi seuraa toisilleen kun on samaa sukupuolta. Toisaalta ois ollu ihana päästä ostamaan vaaleensinisiä pikkuvaatteita.=D Nyt ei sitten tarviikkaan ostaa juuri mitään... Meillä lapsille tulee ikäeroa 2v 5kk ja kovasti oon pähkäilly että pitäiskö ostaa tuplarattaat vaiko ei. Ainoot järkevät mitkä oon löytäny on just noin carenan double swingit, kun niissä sais vauvan vaunukoppaan työntäjään päin ja taapero vois istua menosuuntaan. Oli vaan pieni pettymys kun kävin livenä kattomassa niitä, ne ei mun mielestä ollu hirveen nätit...=/ En tiiä, onhan tässä aikaa vielä pähkäillä. Jos joku tietää hyvät edulliset tuplat eri-ikäsille sisarruksille niin vois laittaa vinkkiä!=)

Saparo 20+4

Vierailija
34/48 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kivoja ultrakuulumisia Saparolla ja Reimarilla, ihanaa!

Vierailija
35/48 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt ei onnaa, niin saa olla tältä erää!

Vierailija
36/48 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Tauon jälkeen, kokeillaan taas...

Vierailija
37/48 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei taas pitkästä aikaa! Ei ole jostain syystä tullut pitkiin aikoihin mitään kirjoiteltua, mutta josko tästä taas jaksaisi reipastua.

Vauva potkii ja kovat liitoskivut vaivaavat. Olin juuri viikon kotona hoitamassa kuumeista poikaa ja sillä aika liitoskivut pahenivat todella paljon. Varmasti pienen pojan ( 14kg) nostelulla ja kantelulla on oma syynsä asiaan. No kokeilen töisää muutaman päivän alkavatko helpottaa, ja jos eivät helpota, niin sitten taidan hakea parin päivän huolin.

Kävin ylimääräisellä lääkärikäynnillä vahvojen kivuttomien supistusten takia, mutta eivät olleet kypsyttäneet paikkoja, joten ohjeet lääkäriltä olivat: juo, lepää ja ota rauhallisesti. Vähän huvitti miten sitä lepää kun päivät on töissä ja illat vilkaan 2 v kanssa, mutta menen päivän kerrallaan...

Odotin kovasti uuden äitiyspakkauksen ilmestymistä ja kun se vihdoin julkistettiin, niin olin jotenkin pettynyt... No päädyttiin että otetaan rahana, kun kaikkea meiltä löytyy esikoisen jäljiltä kuitenkin ja on ihana ostaa jotain uuttakn vauvan synnyttyä.

Ratasasioista on avattu keskustelua ja meillä tulee olemaan brio kombit sekä tuplarattaat. Ikäeroa tulee olemaan n. 2 v 3kk ja itse ajattelin pääseväni helpommalla, jos joskus voi lähtä tuplien kanssa kaupoille. Jos mennään leikkipuistoon tai lähikauppaan niin sitten käytetään yhdistelmärattaita + seisomalautaa ja jos on tarkoitus mennä vähän pidemmälle reissulle / useampiin kauppoihin, niin sitten otetaan käyttöön tuplat. Anoppi meni tuttavaltaan ostamaan tuplarattaat, joten ne on hankittu. Älkää kysykö mitkä ne on, koska en tiedä...kuvan olen vain nähnyt ja kysyin saako niihin kovan kantokopan, niin kuulemma saa... Saa nähdä milloin saadaan ne kotiin, jotta pääsen tutustumaan niihin. Toivottavasti brion kova kantokoppa sitten käy, koska en ajatellut ostaa toista koppaa...Joo, anoppi tykkää sekaantua meidän asioihin... olisin mielelläni itse valinnut tuplat, mutta jos saa ilmaiseksi hyvät rattaat, niin ei sitä oikein viitsi kieltäytyä...

iipukka 25 + 0

38/48 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna olisi nyt sitten se kääntö"yritys", että jännittää niin perkuleesti =/

Pari päivää on ollut vasen alaselkä saakelin kipeä, vissiin liiasta istumisesta johtuvaa. Nukkuminen ja muutenkin röhnöttäminen sattuu, että mietin mitenköhän huomenna siellä äippäpolilla se makoileminen luonnistuu....

Ei oo ollut tuntemuksia että vauveli olisi kääntynyt itsellään, sehän tässä harmittaakin, kun olis halunnut säästyä tuolta käynniltä-

Esikoisen kanssa tässä sinnitelty kipeän "backsiden" kanssa, kaupassa ja ulkona on ollut pakko käydä. Ja kun autoa ei ole, niin tietäähän sen millä kyydillä mennään...Itku on silmäkulmasta tullut tänäänkin moneen otteeseen, kun ei meinaa mistään tulla mitään... varmaan kuulostaapi tutulta.

No jaa, mitäpä tässä höpöttelemään sen enempää. Kerron kuulumiset sitten, kun ollaan jossain suunnalla huomisen jälkeen. Terveisiä kaikille =)

37+2

39/48 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei onnannut kääntäminen =( Kipeää teki niinkuin olettaa saatoin, vauveli vaan on ja pysyy kuten haluaa. No nyt on sitten sektio aika varattuna, viikko ennen laskettua, eli pari viikkoa =/(ellei sitten putkahda maailmaan ennen sitä) Kokonsa puolesta lääkäri oli perätilasynnytyksen kannalla, mutta valitsin sektion siitä syystä että epäröin alatiesynnytystä kuitenkin. Jos jotain "positiivista" haluaa tästä päivästä hakea niin saatiin vihdoin tietää sukupuoli, ja toinen tyttöhän se sieltä on tulollaan =) Hyvää keskiviikkoa kaikille =)

Vierailija
40/48 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heluna1981:lle

Voi Ei!! Tosi harmi että jouduit turhaan kärsimään pöydällä. Taitaa olla ihan fiksua tuo sektioon päätyminen ainakin jos pohdin kuulemiani juttuja lääkärien kokoarvioista...Ja tuon sukupuolen lisäksi positiivista tästä päivästä on varmaan myös se että pääsit kurkkaamaan "tenavaa" taas kerran ja toteamaan että siellä on kaikki hyvin :)

Nyt vaan alan pohtimaan et kun tosi monelle tästä porukasta on jo se tyttö tulossa niin milläs todennäköisyydellä meille tulisi se tyttö...Onko kukaan muuten laittanut merkille sitä että ultrassa näkyvä vaaveli olisi silmiinpistävän samannäköinen kuin sisaruksensa? Siis onhan sisaruksissa samaa näköä aina jonkin verran, mutta ainakin itse yllätyin suuresti kun ruudulta näkyi hyvin tutunnäköinen tyyppi :))

Oikein hyvää vappua kaikille!!

tunteella79