Reilusti ylipainoiset! Missä tai mitä kautta olette tutustuneet mieheenne?
Eli siis jos olette olleet jo ennen seurustelua reilusti ylipainoisia (painatte vähintään 85-90kg ja yli), kuinka olette tutustuneet seurustelukumpaaniinne? Ja minkä ikäisenä?
Tuli vain tuosta toisesta ketjusta mieleen, jossa todettiin että baarissa miesten huomio kiinnittyy hoikkiin/normaalipainoisiin.
Eli mistä ylipainoiset löytävät kumppanin?
Kommentit (26)
ylipainoinen löytää baarista seuraa samoin kuin laihakin. useasti on nähty kun naisjoukon lihava nappaa miehen ja laihat jäävät nuolemaan näppejään.
tosin molemmat jätettiin se sitten kesken ja alettiin keittää yhdessä samassa asunnossa puurot.
ylipainoinen löytää baarista seuraa samoin kuin laihakin. useasti on nähty kun naisjoukon lihava nappaa miehen ja laihat jäävät nuolemaan näppejään.
olin ylipainoinen sain aina miesseuraa baarissa. Nyt normipainoisena vienti vähentynyt. Tiedä sitten johtuuko painosta?!
ulkomailla, 24 vuotiaana.
Paino 90 kg
Naimissa nyt ja kaksi lasta
olin ylipainoinen sain aina miesseuraa baarissa. Nyt normipainoisena vienti vähentynyt. Tiedä sitten johtuuko painosta?!
syy on ilmiselvästi se, että ne miehet on ajatelleet, että koska olet ylipainoinen, olet helppo ja varma saanti, koska sähän huolit kenet vain (niiden mielestä). Hoikan suhteen taas ollaan epävarmempia, kun niillä on vara valita, eikä niitä uskalleta samoissa määrin lähestyä.
eikö se monien tutkimusten mukaan ole niin, että useimmat miehet haluavat naisen, joka ei ole liian laiha eikä liian lihava. Eli sellainen Marilyn Monroe tai Scarlett Johanssen on ihanne. Mutta luulen, että anorektikoilla on paljon vähemmän kysyntää kuin ylipainoisilla.