Monta lasta saaneet, miten kauan olette pystyy piilottelemaan raskautta?
Odotan nyt neljättä, rv 11+3, ja mietin miten kauan onnistun vielä salaamaan tätä töissä.
Jo nyt on niin turvonnut maha, toisaalta voi näyttää myös siltä että ole lihonut, mutta aika outoa että näin paljon näin nopeaan...
Ajattelin että olisin paljastanut vasta elokuussa kesäloman jälkeen, eli vielä 4,5 viikkoa ennen loman alkua pitäisi salailla. Onnistuukohan... vai onkohan masu jo joskus 15-16 viikoilla niin iso että näkyy jo väkisin??
Kommentit (3)
Täällä odotellaan kanssa neljättä, ja miulla kyllä oli sellainen masu tosi aikaseen että eipä tuo salailu olisi onnistunut mitenkään.
Tässä masukuva viikolta 16+
Mutta kaipa tuo on ihan yksilöllistä että miten näkyy, miullakin kuitenkin jonkun verran tuota ylimääräistä on jo etukäteenkin.
AngelEyes ja masukki 20+2
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=89df1dd5-2d5a-11dd-9b77-…!
Minä odotan kolmatta lasta, rv 11 ja maha jo jonkin verran pyöristynyt. Erottaa mahan löysänkin paidan alta. Olen itse aika pieni ja sirorakenteinen ja edelliset raskaudet tulleet näkyviin paljon hitaammin. Tämä on pullahtanut kyllä tosi aikaisin. Kai on muutakin mahan päälle kertynyt, mutta ei kovin paljon. Aika vaikea on piilotella mahaa ja ei todellakaan tee mieli näin varhain kaikille kertoa. Mitenkähän isoksi tämä sitten kasvaakaan...???
onnistui salailu neljättä odottaessa vielä rv 22! Käytän yleensäkin väljiä puseroita (äitiysvaatteita en juuri omista, parit housut kai), joten mun pukeutumiseni ei poikennut mitenkään aiemmasta eikä siis paljastanut mitään. Ja pari tuttua, jotka tiesi raskaudesta jo rv 12 jälkeen, oli miettinyt onko mennyt kesken, kun ei ollenkaan näy. :) Rv 22 jälkeen asiasta tienneet huomasivat mahan hieman kasvaneen, osalle suvusta selvisi vasta rv 26+. :D Nyt on tulossa viides (rv vasta 7+), ja mielenkiinnolla odotan koska huomaavat...
Mutta yksilöllistähän se on, toisilla näkyy jo ennen rv 10 ja toisilla vasta huomattavasti myöhemmin.