Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yh ja asun vanhempieni naapurissa

Vierailija
31.03.2010 |

Nyt sain asuntotarjouksen ja vanhempani eivät suostu auttamaan minua muutossa koska eivät halua että muutan. Syynä sanovat,että auttaminen vaikeutuu.

Ahdistaa jos en voi muuttaa isompaan asuntoon lapseni kanssa vaan siksi että vanhempani yrittävät kontrolloida elämääni.

On totta,että tarvitsen heidän apuaan monessa asiassa,koska muita auttajia ei ole. Mitä siis tehdä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Ymmärrän, että vanhemmat eivät olisi tulossa sinun luoksesi hoitamaan lapsia, mutta kieltäytyvätkö siitäkin, että tuot lapset heille hoitoon? Eli heiltä ei voi vaatia, että auttaminen tulisi heille hankalammaksi, ts. vaatisi sinun luoksesi tulemista, mutta jos he uhkailevat, että lapsesi eivät pääse enää heille niin se on silkkaa kontrollointia ja kiristystä johon itse en suostuisi.

Teettää sekin lisätyötä siihen nähden, jos lapset ovat nyt ollaan ap:n kotona ja vanhemmat käyneet siellä naapurissaan lapsia hoitamassa. yksikin kersa sotkee aika paljon ja on leluja ja vaatteita kerättävänä ja niin edelleen. Ei isovanhemmilla ole siihen mitään velvollisuutta. Itse asiassa isovanhemmilla ei ole ylipäänsä mitään velvollisuutta yhtään mihinkään. JOS he haluavat auttaa, heillä on ihan täysi oikeus sanella sen oman apunsa ehtoja ja rajoja. Ap sitten päättää, että kumpaa tarvitsee enemmän, niiden rajojen ylitystä vai sitä apua. Eli ap:llä on täysi oikeus muuttaa ja tehdä ihan niin kuin itseä huvittaa, mutta hänen täytyy hyväksyä se, että niin hänen vanhemmillaankin on. Jos nyt sitten joku haluaa toisen hyväksi jotain tehdä niin kompromissien täytyy olla molemminpuoleisia. Ap ei voi nyppiä rusinoita molemmista pullista...

tarkoitin tilannetta, jossa lapset ovat tähän asti saaneet mennä isovanhempien luo, mutta se kiellettäisiin jos äiti muuttaa = on kiristystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi