Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tarkkoja Ryanairilla ollaan matkustamoon vietävien laukkujen koosta?
31.03.2010 |
Lento edessä ylihuomenna ja nyt huomasin, että laukkuni onkin mahdollisesti liian iso matkustamoon. Rajat on siis 50x40x20cm ja omani ylittää tuon 20cm säännön 1-2cm. Maksanko kiltisti ylimääräisen maksun?
Kommentit (2)
ja monesti olen ryanairilla lentänyt. Laukkuni on ollut aina yli sen 20cm.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta rajat on 55x40x20 cm. Ja kyllä se sentin voi yli mennä.
t asian kanssa töitä tekevä