Mitä pahimmillaan voi tapahtua jos menee pahan stressin takia lääkärille?
Voiko suoraan saada passituksen jonnekin suljetulle?
Työkaveri/esimies on pahasti ylirasittunut ja meni vihdoin tänä aamuna lääkäriin. Sen piti heti sit ilmoittaa jääkö saikulle vai mitä, mutta ei kuulunut mitään. En viitsinyt soittaakaan, vaikka siitä riippuu onko mulla huomenna vapaapäivä vai töitä.
Olen kovin huolissani, kun ei mitään ilmoittanut, on varmaan joutunut jonnekin jatkotutkimuksiin tai jotain? Alkoi kyllä olemaan jo aika pahassa kuosissa. Toinen työkaveri (samoissa hommissa meidän kanssa) menetti jo pari kuukautta sitten mielenterveytensä työn takia. Mä oon sit varmaan seuraava, tosin ei ainakaan vielä moisesta merkkejä.
Kommentit (12)
työkaveri ei ole uhkaillut itsarilla tai vahingoittanut itseään, niin ei sinne suljetulle ketään tungeta.
ap
että on saanut sairaslomaa, jotta stressi helpottais ja on menny kotiin nukkumaan.
riemullinen työpaikka on?
oletteko te joku Ruohon Kasvamisen tai Maalin Kuivumisen Seuraamisvirasto?
Meidän hoitajien keskuudessa samanlaista oireilua..
Työpaikka on palvelualan yritys, työ on vaan jakautunut työntekijöiden kesken todella eriarvoisesti, toiset hukkuu työhön ja toiset vapaamatkustaa. Ei siitä sen enempää.
Pomo soitti äsken, että ei ole saanut tätä työkaveriani kiinni edelleenkään, joten mun pitää varautua menemään huomenna töihin. Huolestuttaa ihan tosissaan.
pääsee vaan jos on psykoosi päällä.. Noin yleensä. Itsariyrityksen jälkeenkään ei välttis pääse osastolle kun somaattiselta osastolta pääsee ulos.
pahin ois se, että lääkäri vaan naurais, ja käskis mennä töihin, kun ei oo oikeeta vikaa. Ja sit pitäs hävetä kotona... :)
jaksa mennä töihin. Sain 4 pvää sairaslomaa.
työkaveri ei ole uhkaillut itsarilla tai vahingoittanut itseään, niin ei sinne suljetulle ketään tungeta.