Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arrggh. Mies, auto ja lumityöt (valitusta ja vielä kerran valitusta)

Vierailija
30.03.2010 |

Mitä tekisit, jos asuisit syrjässä, olisit täysin riippuvainen autostasi jotta pääset yleensä kauppaan jne. Miesystävä kyllä korjaisi autoa joka on tehnyt tenän, sen minkä osaa, mutta toisinaan olet ilman ruokaa useita päiviä, ennenkuin mies tulee hätiin.

Et jaksa itse tehdä lumitöitä, ja olet vähän hukassa välillä kun et meinaa päästä pihasta liikkeelle. Et jaksa kaivaa roskalaatikkoa esiin pihasta jotta se voitaisiin tyhjentää. Kengät ja jalat ovat märät siinä vaiheessa kun pääset autolle. Katolla on lunta vaarallisen paljon. Naakat uhkaavat pesiä piippuun, pitäisi kiivetä estämään pääsy jotenkin.

Valitat näitä asioita miesystävälle, joka vain sanoo, sun pitää tehdä sitä ja tätä, hommata katiskaverkkoa ja pyytää naapuria jos vois aurata. Ei tarjoudu itse tulemaan. Hokee vain, että jospa sä pääset huomenna autolla liikkeelle, kun olen lähdössä pääsiäiseksi pois. Ihan kuin se olisi ainoa ongelma, ja pääsiäisen aikana tulisi kesä ja sulattaisi ja kuivaisi savisen pihan myös..

Enhän mä voi mitään toiselta odottaa, kun itsekin olen surkea luuseri, mutta ei kai näin voi jatkaa. Mies haluaa kihloihin ja muuttaa yhteen, mutta miten mä voisin luottaa että pystyy osallistumaan kuluihin tai mihinkään, kun on tuommoinen. Mutta en tiedä miten selviän yksinkään. Pitääkö mies vain auton vuoksi? En saa parempaakaan, ja ilman autoa en selviä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita seiskaan, keksi joku vetonaulajuttu itsestäsi (siis syy miksi seiskan pitää tulla kuvaamaan juttuasi). Seiskahan auttaa (niin kuin Karpokin ennen), siellähän on sellainen juttu sarja "seiska autta" Onkohan vieläkin?

Vierailija
2/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surkeaksi. Tuo ehdotus kyllä alkoi huvittaa, kun mietin mikä näpäytys olisi miesystävälle. Mutta sitten tajusin, ettei se tajuaisi edes hävetä, kunhan vaan olisi tyytyväinen että joku muu auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tilanne odottamalla parane, päinvastoin huononee. Jos asunto on nyt homeinen ja sulla siitä velkaa, niin kalliimmiksihan se vaan ajan kanssa tulee. Mitä enemmän maksat korkoja sen kalliimpaa se on ja kai se homekin ajan kanssa huononee vaan.

Mun mielestä kuulostaa siltä, että et itse ota vastuuta omasta elämästäsi, vaan odotat muiden tekevän asioita puolestasi. Ja suutut kun heillä on muutakin elämää kuin sun asioiden hoitaminen.

Vierailija
4/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä odotan miesystävän jotenkin edes näyttävän että pystyy jotenkin auttamaan, jos kerran kihloihin haluaa ja tänne aikoo asumaan.. Näyttää että mun pitää vain ottaa siitä lemmikki josta ei ole juuri muuta iloa, kuin että sitä voi silitellä. Nii no, korjaa se sitä autoa kun jaksan aikani inttää.

Vierailija
5/10 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskaa ehdotellut. :)

Vierailija
6/10 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä menet nyt valittamasta ja teet ne ..keleen lumityöt vaikka raivolla.

Sitten ajat sen autos lähimpään kauppaan heti aamusta - jo tänään voit katsoa netistä valmiiksi tulevan autosi. Ostat sen osamaksulla tietenkin, jos ei varaa löydy muuten, vanha välirahaksi, jos siitä mitän irtoaa.

Sitten seuraavaksi mies vaihtoon. Ei tuommoista joka ei osallistu mitenkään voisi katsella.

Ja samaan syssyyn pistät heti huomenna sen homeisen talosi myyntiin, jos et itse jaksa hoitaa sitä. Mene vaikka aluksi vuokralle, se on ainakin helppoa ja muutat tietenkin kerrostaloon, johonkin mistä pääsee julkisillakin, ja jossa ei tarvi itse tehdä lumitöitä.

Nyt nainen katse peiliin ja itseä niskasta kiinni!

Vierailija
7/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta heti pois ihmisten ilmoille.

Vierailija
8/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein perusyhnarinaa, mitäs jos katsot peiliin!?

Vierailija
9/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytyä, tai jäisi rutkasti velkaa.

Vierailija
10/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein perusyhnarinaa, mitäs jos katsot peiliin!?

peilissä näkyy surkea sairas luuseri joka miettii pistäisikö kiikun pihapuuhun vai mitä. Entä muuta?