Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hirveää kun Tiimarin naamiaispuvut on pientä kokoa ja outoa mallia ja kalliita ja
30.03.2010 |
huonolaatuisia! :( Ostin lapselleni sen pellepuvun kokoa 4-6v. Lapsi juuri täyttänyt 4 ja pieni ikäisekseen ja olka-haaramitta oli liian pieni, en jaksanut palauttaa vaan ratkoin ja lisäsin haaroihin jatketta itse. Seuraavaksi alkoikin sitten rispaantua hihansuut. Ollut käytössä lauantaista saakka. Hintaa oli 20 euroa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa