Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai miten muka tummaa suklaata tulee syötyä vähemmän?

Vierailija
30.03.2010 |

Monet kehuu kuinka syö vaan palan tummaa suklaata päivässä koska se on niin täyteläistä et se palanen riittää suklaanhimoon. Muhun uppoaa tuota tummaakin ihan siinä missä vaaleampaa. Mikä tässä pitäis olla erona? Pitäiskö tästä tulla jotenkin tyydyttyneempi olo?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on kaakaota vähintään 80%. Se on sen verran kitkerää, että itsestä ainakin tuntuisi hankalalta vetää koko levy kerralla. Sellaisiakin suklaita löytyy, joissa on kaakaota 99%, ne on jo sen verran karvaan makuisia että mulla polttelee suuta.

Vierailija
2/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todellinen suklaarohmu, nautiskelen milloin mitäkin suklaata antaumuksella (siis levy kerrallaan ei tunnu missään). Kun joskus meinaa mennä överiksi ja haluan vähän hillitä suklaanmussutustani, niin vaihdan ainoastaan tummaan, esim. Fazerin Thin Dark. missä riittävästi prosentteja, ja silloin se ohut levy kestää muutaman päivän, ei vaan jotenkaan uppoa nopeampaa kuin pala pari kerrallaan. Eli vähenee, kun tietoisesti samaan aikaan jätän vaaleammat kanssakilpailijat syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun supertummana pitämä suklaa onkin vaan 70%. Pitääpä kokeilla vielä tummempaa suklaata, jos siitä huomais sen eron! Ap

Vierailija
4/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle riittää sellaisetsa jo puolikin palaa :)

Tää mun supertummana pitämä suklaa onkin vaan 70%. Pitääpä kokeilla vielä tummempaa suklaata, jos siitä huomais sen eron! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi