Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen minkähänlaisen metelin ateisti nostaisi jos koululaisen mukana

Vierailija
30.03.2010 |

tulisi tällainen lappu joka pyydetään allekirjoittamaan jos ei halua että lapsi saa Jeesus-aiheisen dvd:n

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeä lappu jossa pyydetään vastausta. Helppo vastata ja asia sillä selvä.

t. ateisti

p.s. onko tämä aloitus taas jälleen kerran yksi esimerkki uskovaisten kapeakatseisuudesta ja tuomitsevuudesta?

Vierailija
2/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nosta meteliä enkä suutu, rastitan vain Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistina mulla ei ole mitään tarvetta evätä lapseltani uskonnonopetusta koulussa (onhan se yleissivistävää), ja mikäs siinä jos uskonnonopetukseen kuuluu Jeesus-dvd. Olisiko se siis joku läksytehtävä katsoa se?

Turhia myynti-dvd:itä en meille halua Jeesuksesta sen enempää kuin tupperwaresta tai vitamiinivalmisteistakaan, mutta normaalin opetusohjelman kanssa mulla ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
4/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen minkähänlaisen metelin ateisti nostaisi jos koululaisen mukana tulisi tällainen lappu joka pyydetään allekirjoittamaan jos ei halua että lapsi saa Jeesus-aiheisen dvd:n

Eipä nousis meteliä, kun allekirjoittaisin lapun ja that's it. Mieluummin noin, kun jos lapselle pakolla tuputettaisiin DVD mukaan tietämättäni.

Lapseni saa sitten vanhempana omat järkevät mielipiteet jo kasvattaneena itse ostella Jeesus-DVD:itä, jos sellaisiin haluaa rahojaan käyttää.

Terveisin,

ateisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme