Olen imettänyt yhteensä 5v8kk (3 lasta) entä sinä?
Aika huimaa että liki 6v olen elämästäni imettänyt!
Kommentit (57)
Kolmannen lapsen imetys kesken, jatkunee vielä 2,5 vuotta. Eli todennäköisesti 30-vuotiaana olen imettänyt noin 9 vuotta, melkein 1/3 elämästäni.
Ja imetysaikaa vielä pidetään marginaalisena aikana naisen elämässä... Hah.
ja 2 lasta..
Kolmannella kerralla en varmaan edes yritä..
Itse imetin reilun vuoden lastani. En voi sanoa että olisin pitänyt siitä, mutta lapsestani pidin niin paljon kärvistelin imetyksen kanssa sillä uskon vilpittömästi sen olevan hyväksi vauvalle. Aika rutiiniksi se pian muuttui eikä tuntunut niin kauhealta. Oikeastaan on ollut ihan ikävä imetyksen jälkeen sitä ettei lapsi enää viihdy lähelläni samalla lailla, kiireettömästi silmiin katsoen. Tuntuu että se tietynlainen yhteys lapsen kanssa katkesi kun imetyksen lopetti.
3v2kk, lapsia neljä.
Neljättä, eli kuopusta imetän vielä, eli ei tämä ihan vielä tässä ole...
€=OP
ja 2 lasta..
Kolmannella kerralla en varmaan edes yritä..
Itse imetin kahta ensimmäistä "surkeat" 3kk kumpaakin, ts. 6kk yhteensä. Kolmatta imetin 2v3kk, ja nyt nuorinta olen imettänyt todella vaikeasta alusta huolimatta jo puoli vuotta!
n. 7 kuukautta imetystä yhteensä.
Ensimmäistä 4kk(kamppaillen) ja toista reilut 10kk. Mulla rauhaskudosta ihan olemattomasti ja vaikeutti hommaa aikalailla. Nyt 2 viikon päästä saan vihdoin kauan kaipaamani tissit kirurgin toimesta, lisää lapsia ei suunnitteilla :)
Mulla kaksi lasta ja olen imettänyt 2kk. Kuukauden kumpaakin. Eih, 1kk ja 2vk, eli yhteensä 1,5 kk.
tasan kaksi vuotta ja lapsia kaksi.
Mun käsityksen mukaan kuitenkin noin yleensä on melko harvinaista imettää reilusti yli 1-vuotiasta. Itse imetin esikoista vain reilu 3 kk ja senkin osittaisimetyksellä. Toista imetin vuoden. Eli yhteensä 1v3kk.
imeneet 24/7, joten jos lapsi on ollut puoli vuotta rintamaitoruokinnalla ja olen imettänyt sen 8*20 min/vrk, niin eipä siitä tule kuin 20 vrk/lapsi.
Imekää parsaa.
imeneet 24/7, joten jos lapsi on ollut puoli vuotta rintamaitoruokinnalla ja olen imettänyt sen 8*20 min/vrk, niin eipä siitä tule kuin 20 vrk/lapsi.
Imekää parsaa.
Olet kateellinen... tai sitten vain harvinaisen tyhmä.
3 lasta =) Imetys vaan ei ole mun juttu piste