G: Turhin kodinkoneenne?
Meillä kahvinkeitin, jota ei tarvita kuin juhlien aikaan kun täytyy vieraille keittää kahvia.
Kommentit (15)
Mulla turhin ehkä voileipägrilli, TOSIN oon kyllä käyttänyt sitä paljonkin joskus. Mulla ei ole ihan hirveästi kodinkoneita, ja olen tyytyväinen siihen.
meillä kahvinkeitin on yks tärkeimmistä, nukkuisin kuin ruusunen ilman sitä.
Ollut vintissä jo kauan. Kahvinkeitintä meillä ei olekaan.
jostain pölyseltä 80-luvulta ja taas on tulleet muotiin!
Kahvinkeitintä käytetään pari kertaa kuussa, mutta en silti sanoisi turhaksi, kun se on silloin tarpeellinen.
Turhin on varmaan pastakone, joka saatiin häälahjaksi 10 v sitten ja on käytetty kerran. Meillä on näköjään b-rappukin käytössä useammin ;)
Ei vaiskaan... Silitysrauta, turha keksintö..
astianpesukone,kahdelle hengelle.Rikkaimuri ja paljon muita. Kuka kysyisi mikä tarpeellisin.
Minä niin mielelläni ostaisin uuden (käytetyn) voileipägrillin, koira söi vanhan käyttökelvottomaksi! Ja ehdottomasti tän huushollin lempikodinkoneita!
Tosin sen hajosi jo vuosia sitten eikä uutta ole hankittu.
Kahvinkeitin on meillä käytetyin kodinkone. Uuni ja mikrokaan ei ole käytössä niin usein.
saatiin häälahjaksi 15v sitten eikä kertaakaan ole käytetty. Yhtä turha on myös kasvosolarium samalta ajalta. Rikkaimuri on viimeiset 10v ollut varastossa käyttämättömänä myöskin.
joka käytössä muutaman kerran vuodessa. Ilman kahvinkeitintä, sauvasekoitinta, mikroa yms ei tulis toimeen. Myös rikkaimuri on kovassa käytössä kun 1,5v poika sillä imuroi :)
ostin sen ollessani tosi hormoonihuuruissa ja aina naurattaa kun näen sen. Valtavan kokoinen laitelma ja sille ei okeasti ole mitään käyttöä
se on niin hankala käyttää ja varastoida että siinä ajassa minkä kestää saada se kaapista esiin, on jo kuorinut raastanut silpunnut vaivannut ja sekoittanut ja niin edelleen sen ruoan käsin.
vietiin se kellariin, ostettiin tilalle pressopannu (juodaan kahvia ehkä 2 kertaa viikossa). Vedenkeitin siis jo on, kun juodaan paljon teetä.