jos joutuu positumaan kesken kokouksesta
työpaikalla vaikka, niin miten ihmeessä sen sanoisi kohteliaastui, ilman sen kummempaa huomiota?...ettei tarvisi naama punasena ähkiä.
Mulla olen jännittäjä.
Kommentit (6)
ja tilaisuuteen, tämä kokous on työajan jälkeen ja osallistuminen on vapaa-ehtoista.
ap.
Jos siis tietää, että voi tulla esim. tekstarihäly kännyyn ja on pakko lähteä. Pöytäkirjaan kirjataan usein kesken lähteneet ja kellonaika, eli kaikista kokouksista ei voi vain livahtaa. Sano puheenjohtajalle ennen kokousta, että saatat joutua lähtemään kesken kaiken. Riittää, että puheenjohtaja tietää.
eikä läsnäoloani mihinkään kirjata.
ap.
"anteeksi minun pitää nyt mennä, kiitos tästä".
Siis jos tiedät etukäteen, että saatat joutua poistumaan, niin ilmoitat vain puheenjohtajalle. Ei siihen mitään syytä tarvitse sanoa.
Kun sitten hetki koittaa, niin alat kokoamaan kamojasi ja kun saat puheenvuoron, niin sanot vain, että valitettavasti joudun lähtemään, hei vain.
Jos joku pitää silloin esitystä, niin sitten yrität tavoittaa vain puheenjohtajan katseen ja lähdet.
itse ilmoittaisin kokouksen kutsujalle ennen kokousta että saatan joutua poistumaan kesken ja ehkä syynkin jos sellainen on. tuskin herättää sen kummempaa huomioita.