Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide haussa

Vierailija
30.03.2010 |

Ihoni perusväri kellertävä. Normaali, nenä hiukan punertava (ei viskistä tosin :-)) Suositelkaa meikkivoidetta joka EI olisi mattapintainen, peittäisi tekemättä ihme naamiota.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB:n meikkivoiden on eniveis paras mikä ollut ikinä.

Vierailija
2/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Nivean Ideal Finish. Peittää hyvin ja kestää, mutta ei ole "pakkelimainen".

Tykkään enemmän kuin Blascosta (Blasco mineraaliöljyä sisältävänä tukkii ihoani, näin sanoi kosmetologi kun ihmettelin ihon huononemista sen käytön jälkeen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Afficitonea (vai mikä se nyt olikaan) mutta vaihtelun vuoksi jotaim muutakin kokeilisin. Tuosta kyllä ihan tykännyt.

Vierailija
4/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt MF:n hyvin peittävää voidetta iät ja ajat, vois koittaa muitakin, etenkin jos vähän edullisempia.

Vierailija
5/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasipullo. Peittää hyvin ja sopii ainakin mun iholle joka sekaiho, kohtuuhintainenkin :)

Vierailija
6/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittää paitsi punaisuuden myös tummat silmänaluseni hyvin.

t. se aiempi Nivean suosittelija

Onko tuo Nivean hyvin peittävä? Siis peittää punaiset laikut ja näppylät? Olen käyttänyt MF:n hyvin peittävää voidetta iät ja ajat, vois koittaa muitakin, etenkin jos vähän edullisempia.

Vierailija
7/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas siis. Tapani on tupsuttaa tuon nyt käyttämäni maybellinen päälle Lumenen natural coden mineraalimeikkipuuteria. Siitä taitaa tulla se tunkkainen vaikutelma. Vaikken paljon laitakaan. Ehkä värikin väärä, who knows. Mutta mikä olisi kevyt ja luonnollinen puuteri? Joka ei meikkivoiteen päälle levitettynä näyttäisi maskilta? Pidän siitä, että kasvot olisivat "luonnollisen" kiiltävät, eivät tosimatat.

Vierailija
8/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Cliniquen perfectly real makeup-voidetta. Ei ole mattapintainen ja peittää hyvin ilman että tekee ihosta naamaria. Toimii hyvin silmänalusiin, kirkastaa poskipäitä.

Kalliimpi kuin Nivean, MF:n yms mutta mielestäni kannatti. Tekevät sulle iho-analyysin niin saat sävyn varmasti oikein.

Enkä ole Cliniquen myyntinainen, opiskelija vain mutta pidän tuotteesta :)!

Vierailija
9/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käytät jotain mattameikkivoidetta, esim. Maybelline Dream Matte Mousse on tähän tosi hyvä, ja et laita ollenkaan puuteria. Tuosta tulee tosi peittävä, ja luonnollisen näkinen kun on oikea väri, sellainen luonnollisen kiiltävä, ei jauhomainen, eikä liian kiiltävä:)

Vierailija
10/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin irtopuuteri (vaalein sävy) - ei tee "jauhomaista" vaikutelmaa ollenkaan

Vierailija
11/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käytät jotain mattameikkivoidetta, esim. Maybelline Dream Matte Mousse on tähän tosi hyvä, ja et laita ollenkaan puuteria. Tuosta tulee tosi peittävä, ja luonnollisen näkinen kun on oikea väri, sellainen luonnollisen kiiltävä, ei jauhomainen, eikä liian kiiltävä:)

En oikein vaahdosta pitänyt. Totta, että puuteri ehkä liikaa, kun iho hyväkuntoinen. Cliniqueta voisin kyllä koklata. Merkki on tuttu ja hyväksi koettu.

ap

Vierailija
12/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Nivean Ideal Finish maksaa?

Vierailija
13/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

true match on paras!Mulla on huono iho, rasvaisuutta ja punakkuutta, mutta hyvin peittyy.

Vierailija
14/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokeillut varmaan kaikki läpi.

Nyt ostin loppusyksystä Helena Rubinsteinin meikkivoiteen, nimeä en tarkemmin muista, joku stay matta. On hieman vaahtomainen, eikä todellakaan jätä kavoille mitään naamiota.

Ehdottomasti paras voide, mitä oon koskaan käyttänyt.

Vierailija
15/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo Maybellinen Affinitone. Ja päälle Rimmelin irtopuuteri transparent. Lopputulos ooooikke hjuva!

Vierailija
16/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo Maybellinen Affinitone. Ja päälle Rimmelin irtopuuteri transparent. Lopputulos ooooikke hjuva!

Vierailija
17/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltää kuin mikä, ja mulla ei ole edes rasvainen iho.

Vierailija
18/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans oli aikoinaan tuota irtopuuteria ja tykkäsin siitä kovasti.

Nyt käytössä ns tavallinen puuteri, savynä transparent, ihan ok..

Yves Rocherin irtopuuteri (vaalein sävy) - ei tee "jauhomaista" vaikutelmaa ollenkaan

Vierailija
19/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä puuteri (kivipuuteri) taasen sellainen hmmmh kiinteä :-9

Vierailija
20/23 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäriinsä ennätysvauhtia. Mikä siitä tekee parempaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan