Meikkivoide haussa
Ihoni perusväri kellertävä. Normaali, nenä hiukan punertava (ei viskistä tosin :-)) Suositelkaa meikkivoidetta joka EI olisi mattapintainen, peittäisi tekemättä ihme naamiota.
Kommentit (23)
on Nivean Ideal Finish. Peittää hyvin ja kestää, mutta ei ole "pakkelimainen".
Tykkään enemmän kuin Blascosta (Blasco mineraaliöljyä sisältävänä tukkii ihoani, näin sanoi kosmetologi kun ihmettelin ihon huononemista sen käytön jälkeen).
Maybellinen Afficitonea (vai mikä se nyt olikaan) mutta vaihtelun vuoksi jotaim muutakin kokeilisin. Tuosta kyllä ihan tykännyt.
Olen käyttänyt MF:n hyvin peittävää voidetta iät ja ajat, vois koittaa muitakin, etenkin jos vähän edullisempia.
lasipullo. Peittää hyvin ja sopii ainakin mun iholle joka sekaiho, kohtuuhintainenkin :)
Peittää paitsi punaisuuden myös tummat silmänaluseni hyvin.
t. se aiempi Nivean suosittelija
Onko tuo Nivean hyvin peittävä? Siis peittää punaiset laikut ja näppylät? Olen käyttänyt MF:n hyvin peittävää voidetta iät ja ajat, vois koittaa muitakin, etenkin jos vähän edullisempia.
Ap tässä taas siis. Tapani on tupsuttaa tuon nyt käyttämäni maybellinen päälle Lumenen natural coden mineraalimeikkipuuteria. Siitä taitaa tulla se tunkkainen vaikutelma. Vaikken paljon laitakaan. Ehkä värikin väärä, who knows. Mutta mikä olisi kevyt ja luonnollinen puuteri? Joka ei meikkivoiteen päälle levitettynä näyttäisi maskilta? Pidän siitä, että kasvot olisivat "luonnollisen" kiiltävät, eivät tosimatat.
Kokeile Cliniquen perfectly real makeup-voidetta. Ei ole mattapintainen ja peittää hyvin ilman että tekee ihosta naamaria. Toimii hyvin silmänalusiin, kirkastaa poskipäitä.
Kalliimpi kuin Nivean, MF:n yms mutta mielestäni kannatti. Tekevät sulle iho-analyysin niin saat sävyn varmasti oikein.
Enkä ole Cliniquen myyntinainen, opiskelija vain mutta pidän tuotteesta :)!
Että käytät jotain mattameikkivoidetta, esim. Maybelline Dream Matte Mousse on tähän tosi hyvä, ja et laita ollenkaan puuteria. Tuosta tulee tosi peittävä, ja luonnollisen näkinen kun on oikea väri, sellainen luonnollisen kiiltävä, ei jauhomainen, eikä liian kiiltävä:)
Yves Rocherin irtopuuteri (vaalein sävy) - ei tee "jauhomaista" vaikutelmaa ollenkaan
Että käytät jotain mattameikkivoidetta, esim. Maybelline Dream Matte Mousse on tähän tosi hyvä, ja et laita ollenkaan puuteria. Tuosta tulee tosi peittävä, ja luonnollisen näkinen kun on oikea väri, sellainen luonnollisen kiiltävä, ei jauhomainen, eikä liian kiiltävä:)
En oikein vaahdosta pitänyt. Totta, että puuteri ehkä liikaa, kun iho hyväkuntoinen. Cliniqueta voisin kyllä koklata. Merkki on tuttu ja hyväksi koettu.
ap
Paljonko Nivean Ideal Finish maksaa?
true match on paras!Mulla on huono iho, rasvaisuutta ja punakkuutta, mutta hyvin peittyy.
ja kokeillut varmaan kaikki läpi.
Nyt ostin loppusyksystä Helena Rubinsteinin meikkivoiteen, nimeä en tarkemmin muista, joku stay matta. On hieman vaahtomainen, eikä todellakaan jätä kavoille mitään naamiota.
Ehdottomasti paras voide, mitä oon koskaan käyttänyt.
juuri tuo Maybellinen Affinitone. Ja päälle Rimmelin irtopuuteri transparent. Lopputulos ooooikke hjuva!
juuri tuo Maybellinen Affinitone. Ja päälle Rimmelin irtopuuteri transparent. Lopputulos ooooikke hjuva!
kiiltää kuin mikä, ja mulla ei ole edes rasvainen iho.
mulla kans oli aikoinaan tuota irtopuuteria ja tykkäsin siitä kovasti.
Nyt käytössä ns tavallinen puuteri, savynä transparent, ihan ok..
Yves Rocherin irtopuuteri (vaalein sävy) - ei tee "jauhomaista" vaikutelmaa ollenkaan
Kiinteä puuteri (kivipuuteri) taasen sellainen hmmmh kiinteä :-9
ympäriinsä ennätysvauhtia. Mikä siitä tekee parempaa?
JB:n meikkivoiden on eniveis paras mikä ollut ikinä.