Mistä deittipalvelusta puoliso?
Te jotka olette löytäneet puolisonne jonkin deittipalvelun kautta, niin minkä sivuston kautta löysitte? Kun niitä on niin monia...
Kommentit (9)
Me löysimme toisemme suomi24:sen kautta ja onnellisesti ollaan oltu yhdessä jo kolme vuotta. :)
aikaan, eli kahdeksan vuotta sitten, oli city.fi-palvelu, ja sitä kautta löysin mieheni. Heti natsas, nyt siis monta vuotta jo naimisissa ja lapsi. Ei oltais koskaan muualla tavattu jollei nettiä ois ollut, niin eri piireissä liikuttiin.
nyt kohta 3 vuotta yhessä,naimisissa ja 1 lapsi :)
Suomi24:sta ja Match.comia.
Ensin mainitussa oli vain kummallisia sekopäitä. Esim. näitä seksin ehdottelijoita ja muita hurjastelijoita mahtui joukkoon enemmän kuin tarpeeksi.
Jälkimmäisessä on ihan tasokastakin miestä, mutta ainakin minun ongelmani on se, että moni ikäiseni katselee nuorempia... Eli tällainen 36 v. kahden lapsen äiti ei kelpaa kuin päälle nelikymppisille, vaikka mulla on moni asia paremmin kuin nuoremmillani. ;9
N36
Kiitos kommenteista:)
Samaa itsekin mietin että mistä saa ikäistään kunnollista seuraa.
ap.
Tällä sivustolla on esitelty monta hyvää deittipalvelua: http://www.deittipalvelut.net/
Itse olen löytänyt seuraa useammankin eri deittipalvelun kautta.
Siel on rento meininki kukaan ek epätoivoisesti etsi mitään! Vuosi ollaan oltu yhdessä.
ei kai niistä kukaan löydä