Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ottaa vastaan 4kk pätkätyö, jossa ei ole jatkomahdollisuutta?

Vierailija
29.03.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
2/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää cv:ssa paremmalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työmarkkinatuki ja asumistuki on mitä on. Enemmän menee rahaa siihen että mun lapset ovat sinä aikana ilmaiseksi päivähoidossa, kun mun palkalla ei tartte hoidosta mitään maksaa.

Vierailija
4/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin se ei kuluta sun 500 ansiosidonnaispäivääsi ja toisenakin se voidaan laskea yhteen sun muiden pätkätöiden kanssa kerryttämään uutta työssäoloehtoa seuraavien 500 saamiseksi.

Vierailija
5/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansiosidonnaista. Yhtä vähän saan työmarkkinatukena ja asumistukena. En edes hae ansiosidonnaista.

Vierailija
6/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että on ihan sama mitä teet, tai et tee.

Vierailija
7/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin työmarkkinatuki.

Vierailija
8/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan sama otanko työ vaiko en.

Vierailija
9/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan ole. Ainoastaan se että siihen eivät puolison tulot vaikuta, mutta kun ei ole eikä tule puolisoa.

Vierailija
10/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkä työtä näyttää jatkossa kun haet työtä, paremmalta kuin jatkuva työttömyys. Mulla on takana yli 100 pätkää työtä samalla työnantajalla.. nyt olen vakituinen. Joten on kannattanut, ne päivänkin pätkät :)

Vierailija
11/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mielellämme maksamme lapsillesi oikean moraalisen kasvatuksen jotta pääsemme eroon selkärangattomista siivoojista.

Vierailija
12/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on muitakin pointteja kuin raha: pääset pois kotoa, tapaat aikuisia, tapaat uusia ihmisiä, päiviisi tulee toisenlainen rytmi. Jos teet työsi hyvin saat onnistumisen kokemuksia ja itsetuntosi kasvaa. Tartut hanakammin myöhemmin eteen tuleviin työmahdollsiuuksiin.

Vierailija
13/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mielellämme maksamme lapsillesi oikean moraalisen kasvatuksen jotta pääsemme eroon selkärangattomista siivoojista.

Vierailija
14/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyse on siivoojasta

Vierailija
15/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyhjää parempi kumminkin.

Vierailija
16/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on muitakin pointteja kuin raha: pääset pois kotoa, tapaat aikuisia, tapaat uusia ihmisiä, päiviisi tulee toisenlainen rytmi. Jos teet työsi hyvin saat onnistumisen kokemuksia ja itsetuntosi kasvaa. Tartut hanakammin myöhemmin eteen tuleviin työmahdollsiuuksiin.

ettei sen varaan paljon mitään voi laskea

Vierailija
17/17 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä kokemus pätkätöistä. Valmistuin 90-luvun jättilamaan laskentapuolen yo-merkonomiksi, eikä sillä peruspäivärahalla juuri elänyt, kun sossuunkin oli 2 kk jono.

Mulle kelpasi työ kuin työ, kunhan se kesti päivänvalon. Otin vastaan siivouspätkän, siivouspätkä poiki uuden pätkän, homman konttorille ja lopulta vakituisia työpaikkoja. Vakituisesta paikasta on ollut hoitovapaan, vuorotteluvapaan ja opintovapaan riemu, ja lisäopiskelu on tuonut paremman liksan ja vastuullisemmat työt. Jos olisin jäänyt opiskelupaikkakunnalle makoilemaan pidemmän pätkän toivossa, epäilen olisinko saanut töitä lopulta ollenkaan.