Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua imettäjälle joka haluaa viihteelle!

Vierailija
29.03.2010 |

mitä teen, oisin lähdössä pääsiäisenä rimpsalle..minulla on 3kk poika jota imetän, joka ei koskaan ole saanut korviketta.. olin varautunut että hän vois juoda pakastamiani äidinmaitoja mutta ne on vanhentunu(lypsin ne heti kun poju syntyi kun maitoa tuli paaljon).. kun huomenna kokeilen että juopiko korviketta niin pitääkö se sekottaa omaan maitoon? ja mikä korvike olis parasta?

omaa maitoo ei tuu niin paljoo että voisin sitä lypsää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin sitten väärässä tuosta säilymisajasta. Mutta ennemmin noitten kanssa on turhan tarkka?

Niin, siis tuttelia meillä ja ihan aluksi kyllä sekoitin omaan maitoon, noin puolet ja puolet. Tai siis vauvan isä sekoitti, kun jouduin itse lähteen sairaalaan! Onneks oli pumpattua, mutta se ei olis sitten riittänyt kuitenkaan yksinään.

Vierailija
22/22 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee ja maistuu aina pahalle (lähinnä raudalta) vaikka se olisi vain pari päivää vanhaa. Vauvalle kyllä kelpaa yleensä ilman ongelmia.

Toinen juttu on tuo, että ihan varmasti saat lypsettyäkin riittävästi, jos lypsät vaikka edellisenä päivänä aina samalla toisesta rinnasta kun vauva imee toisesta. Maitohan alkaa tietenkin herua molemmista rinnoista samanaikaisesti ja kun heruminen käynnistyy, saat lypsettyä helposti pullollisen maitoa hetkessä.

MUTTA suurin ongelma tulee todennäköisesti olemaan se, että vauvasi ei huoli pulloa. Oletko koskaan kokeillut pulloruokintaa?

Meillä kakkonen ja kolmonen eivät kumpikaan suostuneet pullosta juomaan maitoa millään. Niinpä molemmilla kerroilla sain heittää litratolkulla pakastettuja maitoja roskikseen... :-( Toisaalta ne harvat kerrat kun puolen vuoden täysimetysaikana jossain olin, sai vauva riittävästi maitoa vatsaansa mukista hörpyttämällä ja lusikoimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan