Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla joku vaate, jota käytät vain kotona ja ehkä jossakin tietyssä tilanteessa kotonakin?

Vierailija
29.03.2010 |

Tulipa mieleen tallainen, kun itse kaivoin jalkaani taas vanhat mustat puuvillaiset kankaiset äitiyspöksyni. Näillä on käyttöä näinä kauheina vuotopäivinä, kun lorisee niin mahdottomasti. Pelkään nimittäin, että tulee läpi ja nämä ovat turvallisen väriset ja mukavan tuntuisetkin. Välillä menee ohi, mutta sitten pyykkiin. Näitä olen käyttänyt kotona monella kierrolla...

Kodin ulkopuolelle jos lähden, niin vaihdan pökät toisiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kokota trikoita, jazz-housuja,collegehousuja ja t-paitoja. Monet on jotain vaaleanpunaisia tms. En tietenkään lähde kotivaatteissa ulos, ja toisaalta en jaksa kapeissa farkuissa/suorissa housuissa/hameissa ynnä muissa työ- ja menovaatteissa kotona olla.

Vierailija
2/4 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuina on jotain lökäpöksyjä, topin tai t-paidan päälle vaihdan kotiin tullessa yli-ison neuletakin, joka ei mitenkään päin mahdu minkään takin alle. Sukkina kahdet villasukat päällekäin. Monesti varsinkin kesäisin olen kotona alushousuissa, t-paidassa ja villasukissa. Ja iltaisin alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet järkyttävät collage-housut ja yks t-paita joka on ihana päällä mutta resori kauluksessa on pahasti kulunut. Lisäksi mulla on yhdet tosi siistit collagehousut, käytän niitä kun joku hyvä tuttu tulee käymään. Himan ulkopuolella käytän tosi siistejä vaatteita. Ehkä joku pv ne collaget menee puhki, toisia on korjattu monta kertaa. Mutta kun on niin kivat päällä !

Vierailija
4/4 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko ap että kaikki pukua töissä läyttävät "rentoutuvat" kotona kauluspaidassa ja prässihousuissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan