Voisitteko seurustella 43-vuotiaan miehen kanssa, joka
asuu samassa kerrostalossa (alapuolella) kuin vanhempansa ja vanhemmat omistavat asunnon. Äiti tuo yleensä ruuan pojalle, ei siis niin että mies auttaisi vanhempiaan. Vanhemmat elättäneet kauan ja auttoivat perustamaan yrityksen kun ei saanut töitä. Ei ole ollut naimisessa tai avoliitossa.
Kommentit (9)
No mää lähtisin siitä että se muuttaisi mun luo ja söisi mun tekemää ruokaa!
Sitten muutettaisiin vaikka yhteiseen?
Mutta kyllä mää tekisin pesäeron heti vanhempiin.
Joskus voitaisiin mennä sinne sun vanhemmille syömään tai pyytää heitä meille.
Juokse pakoon ja äkkiä.
Harmia vain mammanpojasta. Etenkin jos ei ole mitään historiaa tuohon ikään mennessä.
Mulla on tuonikäinen mies, ja TODELLA vaikea kuvitella häntä tai hänen ikätovereitaan vastaavassa tilanteessa, jollei taustalla olisi jotain mielenterveysongelmaa/päihdeongelmaa tai vähintäänkin todella häiriintynyttä suhdetta vanhempiin...
Kerran kysyin silloiselta poikaystävältäni, että miksi hän käy 3 kertaa päivässä äitinsä helmoissa...
Hän vastasi närkästyneenä: En mie välil käy ku 2 kertaa.
Yllättäen hän on nyt exä.
En osaa kuvitella jaksavani tuollaista miestä. Ehkä kyläreissun verran kestäisin olla samassa huoneessa.
Jos se olisi kiva ja valmis muuttamaan kanssani yhteiseen omana asuntoon vähän kauemmas vanhemmista niin mikä ettei.
Mies luultavasti asuu siinä vain koska kukaan ei ole tullut ja ehdottanut muutakaan. Ts. sitä oikeaa naista ei ole osunut kohdalle. Jotkut miehet ovat vaan niin laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Ja voisin minä itsekin asua samassa talossa kuin vanhempani jos olisin sinkku. Ja mielelläni kävisin kotona syömässä.
aika moni perheyritystä pyörittävä suku toimii noin - paitsi että ruokaa ei viedä asunnosta toiseen vaan se kokoonnutaan jonnekin syömään yhdessä. Ja taatusti munkin vanhempani auttaisivat mua perustamaan yrityksen (ja melko varmasti ottaisin avun vastaan, koska pannkilainan pienennyt pienentää myös riskejä ja äitini on yrittäjä joten kokemuksestakin voisi hyötyä).
Jos olisin naimatonna, asuisin vanhempien kanssa tai lähellä. En tykkää olla yksin.
Tai ehkä voisi seurustella niin, että molemmat asuvat omillaan ja sillä pohjalla, että suhde on vain seurustelua, eikä se johda yhteiselämän aloittamiseen.