Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapäästäni kyselisin jos joku osaisi vastailla :D

Vierailija
29.03.2010 |

Monen vuoden ajan joka kuukausi alapäähäni tulee sellainen yksi tai kaksi ihon väristä pattia, jotka ovat pinnasta rikki ja sitä kirvelee ja kutittaa ihan mielettömästi! Viikon ajan kestää ja sitten itsestään häviää. Lääkärissä tätä asiaa olen näyttänyt ja ottivat näytteen olisiko herpes vaan ei ollut. Sitten se asia vaan jäi siihen ja olen nyt monta vuotta kärsinyt tästä vaivasta. Tälläkin hetkellä tämä ja paikkana nyt on peräaukon reuna ja pyyhkiessä tekee mieli raapia niin penteleesti!

Toinen asia sitten liekkö vielä hiivakin tullut. Ei kutise mutta valkovuoto on oudon sitkeää niinkuin räkä ja hieman paakkumaista.. jälkitarkastus viikon päästä ja jälkivuoto muuten jo loppunut.

Tulisiko apteekista hakea ennen jälkitarkastusta tämä canesten combi kuuri (3pvä)..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa nuo patit vielä puheeksi lääkärin kanssa. Ikävä tuollaisesta on kärsiä.

Vierailija
2/2 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joskus sheivauksen jälkeen tollaisia patteja ja lääkäri totesi, että ne on sisään kasvaneita ja tulehtuneita karvatuppeja. Kun niitä puristi niistä tuli verta ja nestettä. Oli tosi kosketusarkojakin. Hyvä kuorinta ja puhdistus ennen ja jälkeen sheivauksen auttoi sekä oikea ajosuunta eli ei vastakarvaan. Ei ole enää patteja tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla