Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet enimmillään laihduttanut?

Vierailija
28.03.2010 |

Mitä menetelmää käytit ja oliko tulos pysyvä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pysyi, kunnes tulin uudestaan raskaaksi.

Vierailija
2/20 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aina välillä paino karkaa, mutta sitten taas palaan Painonvartijat-ruokavaliolle ja paino putoaa.

Lisäksi olen kuunnellut laihdutushypnoosilevyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastumalla syömishäiriöön. "tulos" ei onneksi ollut pysyvä. Nyt on kaikki tullut korkoineen takaisin.

Vierailija
4/20 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluneen vuoden aikana. Ap on aika ihmeissään, siitä aloitus.

Vierailija
5/20 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kahdesti tiputtanut painoa 20kg. Molemmat kerrat raskauskiloja. Olen imettänyt, joten olen syönyt kunnon ruokaa kunnolla, herkkuja vähemmän. Nälissään en ole ollut koskaan. Ensimmäisellä kerralla 20 kiloa lähti 6 kuukaudessa, toisella kerralla meni 10 kuukautta. Tulos on ollut pysyvä. Vasta uuden raskauden myötä paino on taas noussut.

Vierailija
6/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin että jo tuo 5 kg teki oloni epämukavaksi enkä viihtynyt kropassani. Paljon helpompi olla lihomatta kuin olla siinä jatkuvassa "ei tämä ole minä!"-olossa.

Vierailija
7/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kilot pysyivät poissa 6 v - siihen saakka että koin elämäni pahimman kriisin ja sen myötä aloin syödä suruuni ja ahdistukseeni.

Metodi oli yksinkertainen: liikuin enemmän, söin vähemmän (etenkin rasvaisia herkkuja).

Vierailija
8/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaa tähän urakkaan ei kulunut kuin 3 kk. Olin silloin teini ja en voisi suositelle kenellekään käyttämääni menetelmää.

Tuols oli kuitenkin pysyvä siihen asti kunnes tulin raskaaksi.

Vierailija
9/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kg kahdessa kuukaudessa. söin ihan hirveästi ruokaa + pari suklaalevyä päivässä. nykyään syön kuin hiiri ja paino noussut 15 kg elokuusta... ja loppu nousulle ei näy.

Vierailija
10/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin masennusvuosinani yli 110 kiloiseksi ja nyt paino näyttää 101kg. Tähän on päästy puolessa vuodessa ja parhaina keinoina olen kokenut nämä:

* kunnon yöunet (minulla oli pätkä elämässä jolloin nukuin olosuhteiden pakosta 2-5 tuntia/yö ja paino hiipi 3kg ylöspäin vaikka söin vähemmän. sitten kun nukuin taas kunnolla, paino laski parissa yössä ennalleen ja siitä myöhemmin vielä lisää)

* säännöllinen syöminen ja itsensä kuuntelu siinä, mitä tekee mieli

Vierailija
11/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin normaalipainoinen, mutta kahdeksan ylimääräistä kiloa oli tullut.

Suuria muutoksia en tehnyt. Tarkkailin vain syömisiäni, lopetin jokailtaisen herkuttelun, otin käyttöön "karkkipäivän" ja lisäsin ruokavaliooni kasviksia. Paino palautui takaisin hyvänolon lukemiin ja on pysynyt siinä vuosia.

Tuollaiset kymmenien kilojen painonpudotukset on hatun noston arvoisia saavutuksia.

Vierailija
12/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerosta masentuneena...

Vierailija
13/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa meni n. 9 kuukautta, mutta tulokset ovat olleet melko pysyviä (15 vuotta).

Metodi yksinkertainen, liikuin enemmän ja söin todella vähän.

Vierailija
14/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laihduin ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen hyvin nopealla aikataululla ja imettämisellä, liikkumisella ja pienemmällä ruokamäärällä 30 kiloa. Kun toinen lapsi syntyi en sitten enää laihtunutkaan millään vaan painoa vaan tuli lisää. Tuli kolmaskin lapsi ja vaikka imetin 8 kk niin en laihtunut yhtään vaan lihominen vaan jatkui.... Syy oli kilpirauhasessa! Eli se ei toiminut (vajaatoiminta) ja siksi lihoin vaikka liikuin, imetin ja söin järkevästi. Kun sain siihen lääkityksen painonhallintakin tuli paljon helpommaksi! Eli kehottaisin kilpparikokeisiin, se on yksinkertainen verikoe =)

Vierailija
15/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin/olen edelleen karkkilakossa.

Tulos on pysynyt.

Vierailija
16/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuussa oli jo 10 kg poissa. Painonvartijoilla, +- 3 kg tullut vaihdellut paino tän jälkeen, tästä nyt 5 vuotta aikaa.

Vierailija
17/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syömishäiriö myös täällä

Vierailija
18/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa kuukaudessa herbalife-dieetillä. Tulos pysyi, vaikka söin jo "normaalisti", kunnes aloin mättää taas suklaata yms. Nyt tullut 5kg takaisin.

Vierailija
19/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetelmänä kalorilaskuri.fi ja liikunnan lisääminen. Ei ole ollut pysyvä - paino on noussut jo kolme kiloa ja nousee edelleen. Olen yhä kalorilaskurissa ja tilanne on se, että minulla on niin kova nälkä, etten juurikaan pysty syömään alle 1600 kcal vuorokaudessa. Kun yritän, en saa nälältä unta vaan on mentävä ottamaan se viimeinen voileipä, joka vie kalorit 1600:aan. Lonkkaongelmien takia en tällä hetkellä pysty harrastamaan lempiliikuntaani, joka pitäisi painonnousun kurissa.

Vierailija
20/20 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkiviikolla vähähiilarista ja viikonloppuna "Normaalia" syömistä. Ei liikuntaa.

Noudatan samaa yhä hieman lievemmässä muodossa elämäntapana, painoa tullut 1kg lisää, aikaa kulunut puoli vuotta tuosta lopputuloksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi