Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ajattelet ihmisestä jolla on "korkea sosiaalinen status"?

Vierailija
28.03.2010 |

- hyvä ja korkea, arvostettu koulutus

- vaikutusvaltainen ja hyväpalkkainen työ

- iso koti hyvällä alueella

- komea, hyvätuloinen, fiksunoloinen mies

- kolme kaunista ja hyväkäytöksistä lasta

- merkkivaatteet niin itsellä kuin lapsillakin

- kalliit ja arvostetut harrastukset niin itsellä kuin lapsillakin

- matkustelevat usein ja niihin kohteisiin jotka ovat in

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin vuokrakasarmienkin naapureista.

Vierailija
2/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi korkeaa koulutusta meillä ei ole. Mutta en siis ajattele mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmein ihmistyyppi mitä olla voi. Eivät edes tajua, miksei heitä arvosteta vaikka kaikki on niin hulppeata. Sydämen sivistys on kuitenkin oikeastaan tärkeämpi statuksen pönkittäjä kuin ulkoiset asiat. Mutta jos sitäkin löytyy, niin sitten ihan vilpittömästi ihailen, oikeasti :) Mikä siinä.

Vierailija
4/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuota mitä ovat merkkituotteet? Eikös useimmat tavarat ole jotakin merkkiä muutenkin.

Vierailija
5/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tunnen ihmisen. Vanhempani olivat tuollaisia, paitsi että minä en ollut kaunis, vaan ns musta lammas kaikin puolin.

Isäni oli ja on egoistinen, kylmä ja rahaa/valtaa rakastava kusipää, äitini on taas empaattinen ja ihana ihminen.

Vierailija
6/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ajattele mitään.

Vierailija
7/14 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierastan. Jos nuo asiat selviävät minulle tuttavuuden myötä, eivätkä ne ole ko. ihmisille pääasiallinen elämän sisältö ja puheenaihe, ei siinä sitten mitään. Aika moni noista kohdista sopii nimittäin meidänkin perheeseen, joten voisi löytyä yhteistäkin.

Vierailija
8/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naapurissa sosiaalihuollon sijoittama nainen.Olen asunut asunnossa pitkään mutta tämä nainen luulee olevansa minun yläpuolella.

Paukuttelee ovia ja yskii,jos asunnostani kuuluu haN NORMAALIA ELÄMISEN ÄÄNIÄ.

Vierailija
9/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyvä ja korkea, arvostettu koulutus - vaikutusvaltainen ja hyväpalkkainen työ - iso koti hyvällä alueella - komea, hyvätuloinen, fiksunoloinen mies - kolme kaunista ja hyväkäytöksistä lasta - merkkivaatteet niin itsellä kuin lapsillakin - kalliit ja arvostetut harrastukset niin itsellä kuin lapsillakin - matkustelevat usein ja niihin kohteisiin jotka ovat in

Vierailija
10/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kuuluu aivan muuta kuin nuo mainitsemasi seikat.

Vierailija
11/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tunne heitä henkilökohtaisesti

Vierailija
12/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota kaikkea pyritään alleviivaamaan, vierastan. Jos nuo asiat selviävät minulle tuttavuuden myötä, eivätkä ne ole ko. ihmisille pääasiallinen elämän sisältö ja puheenaihe, ei siinä sitten mitään. Aika moni noista kohdista sopii nimittäin meidänkin perheeseen, joten voisi löytyä yhteistäkin.

Ehkä aloituksella haetaan av-mäistä hampaita kiristävää kateellisuusreaktiota. jotain siihen suuntaan näkyykin joissain vastauksissa, mutta aika hillittynä.

Vierailija
13/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Jokaisella on samat pelot ja toiveet, jokainen on kuolevainen, eikä ota mitään mukaan lähtiessään. Jos tuo tyyppi vielä itse asettaa itsensä muiden yläpuolelle, suhtaudun huvittuneen säälivästi. Jokainen tuntekoon oman mittaamattoman arvonsa sydämessään.

Vierailija
14/14 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sattui tuo kolme lastakin osumaan kohdalleen :) Harrastukset ei tosin kalliita ja "hienoja" eikä merkkivaatteita. Eli ehkä ei sitten ollakaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi