Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko posliini nykyään ihan normaali?

Vierailija
28.03.2010 |

kehtaanko mennä esim. uimahalliin tai kuntosalilla suihkuun ja saunaan, kun olen ajellut kaikki karvat pois, vai onko se noloa? En ole enää mikään teini-ikäinen vaan yli nelikymppinen nainen, ja jotenkin hävettää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu paremmalta karvattomana. Ja näyttää! Vaimoni mielestä myös masturbointi. Karvatonta, sängetöntä pillua on mukava nuolla.

Tuo on ihan muotijuttu, Jos menet muodin perässä niin sinulla on posliini, jos uskallat olla oma itsesi sinulla on pehko/osittaisn trimmattu.

Karvat välittävät tuntoa kehoon kuten kissan viikset.

Sä siis meinaat, että häpykarvat on olemassa jotta ihminen ei törmää seiniin? Luulis, että teidän karvatuheroiden ois aika epämukavaa käyttää pikkuhousuja?

Siis mitä? Kuinka vähäjärkisiä ihmisiä täällä on? Jos sanon, että karvat välittävät tuntoa niin väitänkö silloin että ihminen kävelee pillu edellä ja tunnustelee sillä seiniä?

Vierailija
22/25 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu paremmalta karvattomana. Ja näyttää! Vaimoni mielestä myös masturbointi. Karvatonta, sängetöntä pillua on mukava nuolla.

Tuo on ihan muotijuttu, Jos menet muodin perässä niin sinulla on posliini, jos uskallat olla oma itsesi sinulla on pehko/osittaisn trimmattu.

Karvat välittävät tuntoa kehoon kuten kissan viikset.

Sä siis meinaat, että häpykarvat on olemassa jotta ihminen ei törmää seiniin? Luulis, että teidän karvatuheroiden ois aika epämukavaa käyttää pikkuhousuja?

Siis mitä? Kuinka vähäjärkisiä ihmisiä täällä on? Jos sanon, että karvat välittävät tuntoa niin väitänkö silloin että ihminen kävelee pillu edellä ja tunnustelee sillä seiniä?

tää oli päivän paras vitsi. Kiitos tästä, sait päivän tuntumaan vähän paremmalle

ainiin - olen kyllä itsekkin posliini tai varsin lähellä sitä hyvin usein- enkä todellakaan häpeile itseäni. jos joku haluaa katsella minun häpyä, niin siitä vain - ei häiritse.

Itsiasiassa viimesyksynä käytiin perheenkanssa vierumäellä viettämässä syyspäivää ja käytiin ennen lähtöä uimahallissa uimassa ja saunomassa. Siellä tuntui erityisesti että kiinnitin hirveästi huomiota paljaalla hävyllä. Onkohan maalaiset erilaisia ihmisiä, tuntui että kukaan ei ollut nähnyt aikuisen naisen posliinipillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin väittää. että olen saanut elämäni parhaimmat suuseksiorgasmit ollessani posliini.

Pieneksi pettymykseksi on myönnettävä että olen ollut tasan kaksikertaa karvaton, eikä edes nykyinen siippa ole kiinnostunut lainkaan miltä minun pillu näyttä - siis karvoituksen määrällä ei ole väliä

Vierailija
24/25 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun posliinia katseltu kuntosalin suihkussa?

Itse yritän uskaltautua salille.

Vierailija
25/25 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä. Olen ollut posliini ties kuinka pitkään, enkä koskaan ikinä ole ajatellut, että uskallanko mennä uimahalliin tai salilla suihkuun. Jos joku haluaa katsella paljasta häpyä, niin kait siihen on sitten joku syy. Siitä vain sitten, jos siitä onnellisuus pisteitä tulee, minä tykkään olla posliini eikä se oikeastaan ole muiden asia.

Muistan kyllä joskus 15 vuotta sitten jossain juhannussaunassa, sekosaunottiin ja taisin olla ainoa posliini silloin, sain kyllä varsinkin miehiltä silmää erityisesti - mutta ei se silloinkaan haitannut, olin oikeastaan siitä ylpeä.