Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole erityisen uskovainen mutta

Vierailija
28.03.2010 |

aina kun jokin asia painaa mieltä minä rukoilen ja heti olo helpottuu. Sama asia saattaa palata mieleen myöhemmin, rukoilen uudelleen ja taas saan mielenrauhan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun jokin asia painaa mieltä minä rukoilen ja heti olo helpottuu. Sama asia saattaa palata mieleen myöhemmin, rukoilen uudelleen ja taas saan mielenrauhan.

siis kristinuskon Jumalaa?

Vierailija
2/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Psalmi 50, jae 15: "Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisesti ilmaisevat.

Jatka samaan tyyliin!

En ole erityisen uskovainen mutta aina kun jokin asia painaa mieltä minä rukoilen ja heti olo helpottuu. Sama asia saattaa palata mieleen myöhemmin, rukoilen uudelleen ja taas saan mielenrauhan.

Vierailija
4/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on oikeasti apua! Joskus miehen kaveri naureskeli, että hän mieluummin puhuu vaikka seinille kuin rukoilee jotakin satuolentoa, mutta minulle lapsuudesta asti on luonut turvaa puhua ja purkaa sydäntäni Taivaan Isälle. Luterilaisessa uskossa on paljon sellaista mitä en hyväksy (joten en voi sanoa olevani ns. uskovainen), mutta rukoileminen on aina ollut minulle tärkeää.

Vierailija
5/5 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luterilaisuudessa, mutta toivon, ettet ota liikaa paineita siitä, että sinun pitäisi olla jonkinlainen "oikea uskovainen". Ei kristityn ensisijainen uskon kohde ole kirkko tai sen opit, vaan Jumala.

Terveisin

luterilainen

Minä kanssa rukoilen. Siitä on oikeasti apua! Joskus miehen kaveri naureskeli, että hän mieluummin puhuu vaikka seinille kuin rukoilee jotakin satuolentoa, mutta minulle lapsuudesta asti on luonut turvaa puhua ja purkaa sydäntäni Taivaan Isälle. Luterilaisessa uskossa on paljon sellaista mitä en hyväksy (joten en voi sanoa olevani ns. uskovainen), mutta rukoileminen on aina ollut minulle tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi