Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta virpojaa kävi ?

28.03.2010 |

Meillä kävi ............... 1.

Tuli heti klo 10. Oli iso kimppu oksia, kopassa ainakin 5 munaa. 10 min päästä tuli vastaan alaovella, oli jäljellä enää 1 oksa ja munia todella paljon.

Vieläkö olis toivoa, vai saanko alkaa itse syömään ylimääräisiä ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöö sen, jälkeen 2 poikaa ja vielä 2 poikaa. Tulivat 12-14 välillä. Etköhän sä voi alkaa pikkuhiljaa syömään niitä ylimääräisiä.

Vierailija
2/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovipussin kanssa. Ei avattu koska oltiin laittamassa muksua just unille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat tulivat jo ennen yhdeksää aamulla.

Vitsat olivat aika märkiä: Oulussa sataa.

Vierailija
4/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, mä olisin tykännyt ja olin varautunut kunnon munilla.

Vierailija
5/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en avannut ovea.

Vierailija
6/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti oli panostettu noita-lookkiin ja vitsatkin oli sieviä : ) joo, ja täällä Oulussa sataa ihan kunnolla vettä, olisko se sitten karsinut virpojien määrää..

Vierailija
7/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oltu kyllä varattukaan mitään, mut sit näky ikkunan takana kaks virpojaa ja löydettiinki kaapista suklaarasia joka jäänyt itellä syömättä että niitä olis voinu antaa (paperipäällysteisiä) ootettiin ja ootettiin, mutta eipä ne löytäny tuota ulko-ovea mikä olis ollut auki. toinen on lukossa. höh, oisin sitteki halunnu edes yhden oksan :D

Vierailija
8/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei enää tulekaan.

En voi sietää niitä kerjääjiä.

Vierailija
9/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista yllätys 8 poikaa ja vain yksi tyttö. Ennen oli toisin, pelkkiä tyttöjä kävi, mutta pojat ovat varmaan huomanneet kivan tavan saada karkkia. Ok minusta, ihan piristävää!

Vierailija
10/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ylimääräistä kauheasti. Poika sai omasta talosta 1,5 litraisen hiekkaämpärin täyteen. Kävimme vain ennalta sovituilla ovilla...

Vierailija
11/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kolmen porukasta kaksi oli vielä lapsen hoitokavereita eli tuttuja lapsia.

Vierailija
12/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kävi neljä tyttöä, sitten kaksi tyttöä ja poika, sitten tutut tyttö ja poika.

Juuri sopivasti, oli vähän jännitystä ja tuli hyvä mieli. Ja mulle jäi yksi kinder-muna, joka on jo masussa.

Olin vähän yllättänyt, kun asutaan Helsingissä. Ei Kalliossa käynyt vieraita noitia ollenkaan. Nyt muutettiin lapsiystävällisemmälle alueelle, uskaltavat onneksi soitella ventovieraidenkin ovikelloja.

Vierailija
13/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana oli käynyt yhteensä 27 lasta! Alkupäässä avasivat ovea ja sitten lopettivat, kun suklaamunat loppui. Ikkunasta näkivät kyllä ja alkoivat siksi laskea. Onneksi oli kuulemma naapurin lapset käyneet jo alkupäässä. Aika hurjan kuuloista, kun vanhemmat on just muuttaneet sinne ja eivät tunne naapureita lukuunottamatta ketään.

Vierailija
14/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ykskään ole käynyt

Vierailija
15/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa oli kaksi virpojaa, yhdessä oli 4 ja yhdessä tais olla kuusi. Jokaiselta porukalta sain yhden tai kaksi vitsaa.

Vain yksi kaksikko oli minulle entuudestaan tuttuja lapsia.

Kauniisti koristellut oksat, hyvinkäyttäytyvät lapset ja asianmukaisesti pukeutuneet :)

Vierailija
16/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin varannut karkkia ja muutaman munan siltä varalta, että olisi pikkunoitia tullut, mutta meillä ei käynyt (ainakaan kotonaoloaikana) ketään. Omat lapset on vielä niin pieniä että nukkuvat paljon päiväunia eivätkä käy virpomassakaan, joten ihan kiva jos ei ovikello ihan koko aikaa soi.

Vierailija
17/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle jäi ovi avaamatta.Ekat pääsivät yllättämään eikä ollut vielä sängystä ylhäällä ja viimeisille ei enää riittänyt :(

Tunnistin naapurin pojan ja parin asunnon päästä sisarrukset.

Paras oli 3 tyttöä pukeutuneina jotka olivat ottaneet mukaansa isomman ei pukeutuneen pojan kantamaan vitsoja :)

Vierailija
18/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ovikello soinut. En ole avannut. Ensi vuonna laitan oveen lapun "Ei virpomista".

Vierailija
19/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoivat 1 oksan, jossa 2 koristetta.. Korissa oli paljon paremminkin koristeltuja oksia. Annoin vain minikokoisia munia palkaksi, nekin oikeasti liikaa =/

Vierailija
20/26 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei enää tulekaan.

En voi sietää niitä kerjääjiä.

Tä? Siis et taida olla itse pienenä asunut omakotialueella, jossa todellakin kierrettiin joka vuosi virpomassa ja ihan älyttömän kivaa oli. Totta kai haluan myös lapsieni saavan nauttivan tästä lystistä. Ikävää todella jos sinulla on niin piukkaa, ettet raaski 10-20snt:n suklaanamua antaa vipojille ;) Kaikkea se taantuma teettää....