Monta virpojaa kävi ?
Meillä kävi ............... 1.
Tuli heti klo 10. Oli iso kimppu oksia, kopassa ainakin 5 munaa. 10 min päästä tuli vastaan alaovella, oli jäljellä enää 1 oksa ja munia todella paljon.
Vieläkö olis toivoa, vai saanko alkaa itse syömään ylimääräisiä ?
Kommentit (26)
muovipussin kanssa. Ei avattu koska oltiin laittamassa muksua just unille.
Ekat tulivat jo ennen yhdeksää aamulla.
Vitsat olivat aika märkiä: Oulussa sataa.
Kivasti oli panostettu noita-lookkiin ja vitsatkin oli sieviä : ) joo, ja täällä Oulussa sataa ihan kunnolla vettä, olisko se sitten karsinut virpojien määrää..
ei oltu kyllä varattukaan mitään, mut sit näky ikkunan takana kaks virpojaa ja löydettiinki kaapista suklaarasia joka jäänyt itellä syömättä että niitä olis voinu antaa (paperipäällysteisiä) ootettiin ja ootettiin, mutta eipä ne löytäny tuota ulko-ovea mikä olis ollut auki. toinen on lukossa. höh, oisin sitteki halunnu edes yhden oksan :D
joista yllätys 8 poikaa ja vain yksi tyttö. Ennen oli toisin, pelkkiä tyttöjä kävi, mutta pojat ovat varmaan huomanneet kivan tavan saada karkkia. Ok minusta, ihan piristävää!
Jäi ylimääräistä kauheasti. Poika sai omasta talosta 1,5 litraisen hiekkaämpärin täyteen. Kävimme vain ennalta sovituilla ovilla...
Tuosta kolmen porukasta kaksi oli vielä lapsen hoitokavereita eli tuttuja lapsia.
Ensin kävi neljä tyttöä, sitten kaksi tyttöä ja poika, sitten tutut tyttö ja poika.
Juuri sopivasti, oli vähän jännitystä ja tuli hyvä mieli. Ja mulle jäi yksi kinder-muna, joka on jo masussa.
Olin vähän yllättänyt, kun asutaan Helsingissä. Ei Kalliossa käynyt vieraita noitia ollenkaan. Nyt muutettiin lapsiystävällisemmälle alueelle, uskaltavat onneksi soitella ventovieraidenkin ovikelloja.
takana oli käynyt yhteensä 27 lasta! Alkupäässä avasivat ovea ja sitten lopettivat, kun suklaamunat loppui. Ikkunasta näkivät kyllä ja alkoivat siksi laskea. Onneksi oli kuulemma naapurin lapset käyneet jo alkupäässä. Aika hurjan kuuloista, kun vanhemmat on just muuttaneet sinne ja eivät tunne naapureita lukuunottamatta ketään.
Parissa oli kaksi virpojaa, yhdessä oli 4 ja yhdessä tais olla kuusi. Jokaiselta porukalta sain yhden tai kaksi vitsaa.
Vain yksi kaksikko oli minulle entuudestaan tuttuja lapsia.
Kauniisti koristellut oksat, hyvinkäyttäytyvät lapset ja asianmukaisesti pukeutuneet :)
olin varannut karkkia ja muutaman munan siltä varalta, että olisi pikkunoitia tullut, mutta meillä ei käynyt (ainakaan kotonaoloaikana) ketään. Omat lapset on vielä niin pieniä että nukkuvat paljon päiväunia eivätkä käy virpomassakaan, joten ihan kiva jos ei ovikello ihan koko aikaa soi.
Kahdelle jäi ovi avaamatta.Ekat pääsivät yllättämään eikä ollut vielä sängystä ylhäällä ja viimeisille ei enää riittänyt :(
Tunnistin naapurin pojan ja parin asunnon päästä sisarrukset.
Paras oli 3 tyttöä pukeutuneina jotka olivat ottaneet mukaansa isomman ei pukeutuneen pojan kantamaan vitsoja :)
on ovikello soinut. En ole avannut. Ensi vuonna laitan oveen lapun "Ei virpomista".
antoivat 1 oksan, jossa 2 koristetta.. Korissa oli paljon paremminkin koristeltuja oksia. Annoin vain minikokoisia munia palkaksi, nekin oikeasti liikaa =/
Toivottavasti ei enää tulekaan.
En voi sietää niitä kerjääjiä.
Tä? Siis et taida olla itse pienenä asunut omakotialueella, jossa todellakin kierrettiin joka vuosi virpomassa ja ihan älyttömän kivaa oli. Totta kai haluan myös lapsieni saavan nauttivan tästä lystistä. Ikävää todella jos sinulla on niin piukkaa, ettet raaski 10-20snt:n suklaanamua antaa vipojille ;) Kaikkea se taantuma teettää....
2 tyttöö sen, jälkeen 2 poikaa ja vielä 2 poikaa. Tulivat 12-14 välillä. Etköhän sä voi alkaa pikkuhiljaa syömään niitä ylimääräisiä.