Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on nyt toinen vkonloppu peräkkäin lasten kanssa kun oltu "vain" sisällä

Vierailija
28.03.2010 |

Pelailtu lautapelejä (mm Monopoly ja Eläinpyramidi), lueskeltu, pelattu PlayStation-peliä, saunottu ja "vain oltu".

Osasyy tähän ihan se ettei ole ulkoilu napannut tuossa jääloskahiekkamaastossa ja osasyy ihan se että on haluttu vain olla, ilman mitään "pakkoa" mihinkään.

Mikä siinä on että koen hionoa omaatuntoa?? ihan kuin nuo muksut menisivät jotenkin "pilalle" tai sairastuisivat vähintään tälläisesta?!

Ja me kuitenkin ulkoillaan pääsääntöisesti paljon.

Tämä tunne on istutettu johonkin syvälle minun omaan äitiyteeni, niin sen on pakko olla koska muuten en tätä ymmärrä ja korpeaa todella:/

No, jospa tuo juuri uuniin laittamani ja tekemäni tonnikalalasagne ja jäätelö jälkkäriksi toisi helpotusta ;D

PS, onkohan jokin mahatauti tällainen oireiltaan eli vatsassa vääntää ja on tod kuvottava olo sekä uni maistaisi kovasti? mitään ei kuitenkaan mistään ulos tule *kopkop*!!

Ensivko onneksi 4-päiväinen ja sitten liki 2-vkon loma :-))

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sisällä. Tosin syy on se että lapset on ollu sairaita. Mä oon muuten samanlainen että poden huonoa omatuntoa jos vain ollaan sisällä ja laiskotellaan. Mut koitetaas päästä siitä:)) Mekin ulkoillaan normaalisti kahdesti päivässä,kesällä tietty vähän eri homma,kun on niin helppoa.

Mitä tohon vatsatautiin tulee niin mulla on sama homma,mut olenkin raskaana:)) Tänään en ole tehnyt oikeastaan mitään,ja vähän salaa tyytyväinen ettei tarvi raahautua ulos. Mutta pakko kai tässä on ryhdistäytyä pikkuhiljaa,vaikka jo kauan ollu sellainen olo et tekis mieli mennä "talviunille":))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi