pajuja EI SAA riipiä ilman maanomistajan lupaa!
Kommentit (44)
Mutta kyllähän joku teki hienon ja provosoivan aloituksen paskarisujen nyhtämisestä.
Nuita pajuja kasvaa joka nurkalla, olis aika ihme jos joku niiden riipimisestä tulis valittamaan.
Jestas!
että joku haluaisi rajoittaa jokamiehen oikeuksia. Luontoa ja sen antimia ei pitäisi kenenkään voida omistaa.
Mä löysin jonku esityksen, jossa mietittiin pitäisikö jokamiehenoikeutta muutenkin rajoittaa, kun nyt nuo ulkomaiset marjanpoimijat näyttävät vallanneen suomen. Vasta luettuani sen aloin itsekin vasta tajuta, että aika ikävä ilmiö he joillekin ovat. Ja kuten aiemminkin sanoin, ennenkin on pakolaiset tulleet pihalle poimimaan viinimarjat, kun eivät tajua eroa jokamiehenoikeuksiin ja tunne kasveja..
Ja aloin miettimään erästäkin pientä kylää, jonka vanhalle koululle saatetaan näitä metsiä helleasuissa lokakuulle koluavia "turisteja" majoittaa. Mistäköhän asti saavat köyhät ja huonojalkaiset mökin mummot puolukkansa hakea, kun tällainen armeija pyyhkäisee halki lähitienoon? Kyllä alkaa tuntua, että ei ehkä tästä hyvä seuraa.. Ja mitä roskaamista ja muuta tuhoa saavat vielä aikaan..
Olen itse lasteni kanssa hakenut pellon reunasta ojan pohjalla kasvavasta pajusta oksia, enkä ole jäänyt kyselemään kenen mailla asioin. Meillä täällä maaseudulla pidetään pajua rikkakasvina, joita tuhotaan ihan tarkoituksella.
Me istutimme terijoen salavaa pellon reunaan tarkoituksena tehdä aita siitä tulevalle tontille. Joku oli käynyt repimässä niitä. Kyllä pistää vihaksi tuollaiset törkeät varkaat!
eli kyllä siitä pääsee käräjille.