Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hoitoaine kuiville hiuksille!!!

Vierailija
28.03.2010 |

Nyt tarvitsen apuja.. olen kokeillut todella monia hoitoaineita ja suihkeita! Itselläni shampoon jälkeen menee hiukset ihan takkuun ja ei auta jätettävät aineet. Millä saa ihan sileäksi hiukset? Tähän asti laittanut mielettömät määrät tiettyjä hoitoaineita ja hiukset näyttää sitten ihan rasvaisilta jo.. ei kiva

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta lähdössä kauppaan ja haluaisin ostaa sellaisen oikean hoitoaineen tällä kertaa. Rahat vaan hukkaan menee kun monta purkkia on vessassa ja mitkään ei oikein sovi.

Joku jolla sama ongelma hiusten kanssa??

-ap

Vierailija
2/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kuivat hiukset, varsinkin tosta päältä. Hiuksiin jätettävät ei juuri auta. Shampoilla ja hoitoaineilla on enemmän merkitystä, selvästi - mutta vielä jää kuivaksi...

Ap:n kanssa samassa veneessä siis, odottelen hyviä vihjeitä. Kirjoitan jotta ketju pysyis hengissä. Huhuu? Hiusviisaat, apua? Dänks! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sama ongelma ja joka kerta kampaajalla käydessäni, kampaaja suosittelee "hyvän" hoitoaineen. olen joutunut vaihtamaan aika usein kampaajaa ja siksi hoitoaine kokeiluja on useampi takana.

vielä ei ole tullut vastaan niin hyvää, jolla saisi hiukset hyvin selviksi pesun jälkeen. paras on kyllä ollut kerastasen vihreä (oiskohan kosteuttava) hoitoaine, mutta oiskohan vielä joku joka ois superselvittävää ja hoitavaa? naamioitakin olen kokeillut..juuri loppuu nyt yksi tuubi.

Vierailija
4/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa joistain kampaamoista. Aivan ehdoton.

T: entinen takkuletti

Vierailija
5/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoiksi, kun asuin ulkomailla, jossa oli tosi kovaa vettä. Vieläkin on latvat vähän koppurat. Mä en käytä mitään sellaista kosmetiikkaa, jossa olis keinotekoisia hajuja (ne vaan oksettaa!), vaan kaikenlaista eko- ja hippikosmetiikkaa, koska niissä on paras tuoksu. Mä sain parhaan tuloksen, kun käytin Santen kookoshoitoainetta ja omenaviinietikkaa. Tuota hoitoainetta käytin vain latvoihin, omenaviinietikkaa koko päähän ja päänahkaan. Päänahan kuivuus ja kauhea kutina loppuivat heti kerrasta. Muutenkin omenaviinietikasta tulee aivan ihanan tuntuiset hiukset. Mä luin jostain blogista, että se on hapanta, kuten hiuksetkin, ja sen vaikutus perustuu siihen, että se sulkee hiussuomut. Mä oon laimentanut sitä pumppupulloon.

Vierailija
6/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen nimeä. Toinen on Redkenin Allsoft (kultainen pullo)

Vierailija
7/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä levittää hiuspohjaan ja hoitoaineen ainoastaan latvoihin. Mitään erityistä merkkiä en nyt osaa valitettavasti neuvoa, koska käytän eri merkkiä eri vuodenaikoina.

Vierailija
8/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerasilk instant silk fluid :-) Hiuksiin jätettävä mutta hyvä.

Vierailija
9/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäksinen kylpysuola on hyvä,tosin pakkasilla teki sähköisiksi.Loistotuote ,voi käyttää moneen ja on toodella riittoisaa..

Vie hilseen,vauvalta karstan ja tulee pehmeät hiukset.

Vierailija
10/12 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily moisture. On tosi hyvää kuiville hiuksille (varsinkin sellasille jotka takkuuntuvat helposti). Hieman on kirpaiseva hinta mutta tuote on erittäin riittoisaa.

Vierailija
11/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paul mitchellin kosteuttava hoitoaine on mun suosikki

Vierailija
12/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavia. Eikä todellakaan tee mitään rasvalettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme