Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Markkinointialan palkat pk-seudulla?

Vierailija
27.03.2010 |

Olen siirtymässä markkinointitehtäviin pk-seudulle (nyt muualla Suomessa) ja palkkaneuvottelut on edessä. Kertokaapa, paljonko saatte palkkaa markkinointihommista! (Tiedän, että tilastoja löytyy, mutta niissä ei kuvailla työpaikkaa, koulutusta, jne). Siispä:

- Kuukausipalkkasi+työsuhde-edut

- Tehtävänimike

- Koulutus

- Miten suuri firma

- Kokemusta vuosina

- Onko palkkasi mielestäsi kohdallaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysynkin palkkaa sekä siihen liittyviä taustatietoja :-)

Se, mihin hintaan haluan työpanokseni myydä riippuu tietysti siitä, mikä on työpanokseni markkina-arvo. Tällä hetkellä saan palkkaa 3000 € (ei pk-seutu) ja sinänsä rahamäärä riittää minulle. Sen sijaan mikäli pk-seudulla vastaavien hommien markkina-arvo on yli 4000 € niin en tietysti halua myydä sen alle. Ja tämä markkina-arvo on minulle epäselvä, sitä yritän gallupilla selvittää.

Lisää vastauksia?

Vierailija
2/6 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hakemassa + koulutuksesi. Pelkkä " markkinointiala" ei kerro mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titteli tulee sitten työnkuvan mukaisesti. Neuvottelut ovat käynnissä, niissä sovitaan siis kokonaisuudesta: työnkuva, nimike, palkka. Todennäköisesti jokin päällikkö se nimike tulee olemaan.

Eihän sillä minun tittelilläni tähän gallupiin ole merkitystä: kerro oma palkkasi, tittelisi, työnkuvasi, koulutuksesi jne. ja se siitä :-)

Vierailija
4/6 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4800 €.

Vierailija
5/6 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no melkein voi sanoa, että markkinointipäällikkö neljän tonnin liksalla on alipalkattu jos sulla on vähänkin kokemusta.

Vierailija
6/6 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä markkinointialan hommia on niin monentasoisia, samoin nimikkeitä, koulutuksia jne.

Suosittelen, että mietit, mihin hintaan haluat itsesi/työpanoksesi myydä ja pyydät vähän enemmän ja kesäksi lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän