Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat hiustesi leikkauksesta

Vierailija
27.03.2010 |

Käyn joka toinen kuukausi kampaajalla. Pesu, leikkaus + föönaus maksaa samassa paikassa kampaajasta ja käytetystä ajasta riippuen 39-49 €. Minusta tuo on aika kallis. Toisaalta, ei ole aikaa mennä kovin pitkälle (käyn Espoossa työpaikkani lähellä olevassa isossa kampaamossa). Onko kellään vinkkejä yhtään halvemmista paikoista? Leikkauksen + muun palvelun laatu vaihtelee tuossa kampaamossa aika lailla, eli ei sieltä mitään superhyvää leikkausta saa vaikka maksaakin aika paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 96 euroa maksoin siitä ilosta. Ihan käsittämättömän hintaista.

Vierailija
2/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on kuulunut leikkaus ja föönaus. Olen käynyt Espoossa eri pienissä kampaamoissa. Kallein ja huonoin leikkaus oli Viherlaaksossa, maksoi varmaan 50e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kaikki törkyhintaisia? En edes tiedä onko siellä mitään pienempiä paikkoja Toporiina ja PÅ:n lisäksi.

Vierailija
4/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin oli 37 e. Kekustan (HKi) kampaamo, päiväaikaan hiukan halvempi.

Vierailija
5/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käytän.

Vierailija
6/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan 57 euroa leikkaus ja värjäys (juurikasvu) + laitto + kulmien muotoilu Käyn viiden viikon välein.

Ikinä en maksais satasta, varsinkaan jostain "ihan kivasta"...

ja 96 euroa maksoin siitä ilosta. Ihan käsittämättömän hintaista.

Vierailija
7/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis varaa mennä meikäläisellä edelleenkään parturiin. Exällä olen vuosia jo leikkauttanut takaa ja itse otsatukan, mutta olisi kyllä kiva saada joku oikea mallikin. Jäänee haaveeksi.

Vierailija
8/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus, pesu, värjäys, raidat, föönaus 54 eur. Jos kampaajalla on aikaa tekee myös kampauksen. Näin meillä maalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän