Menkkakivut mutta ei menkkoja?
Menkkajomotus alkoi eilen, yöllä heräsin siihen pari kertaa ja nyt juilii tosi pahasti. Menkat eivät ole kuitenkaan alkaneet. Missä vika? Ennen ei ole käynyt näin.
Kommentit (16)
ja voi olla että joudut leikkaukseen.
Kivut muuttui aamuyöstä pahemmiksi ja pahemmiksi ja olen koko aamun ja päivän vain maannut sängyssä. Edes 600mg burana ei vienyt kipua pois. :( Kohtu kramppasi ja koko lantion ja alaselän seutu on tulessa. Iltapäivällä alkoi sitten vuoto, joka luultavasti on nyt sitten menkat. Miten ihmeessä voi sattua näin paljon? Kalenterista kun laskeskelin, niin vuoto alkoi viisi päivää myöhässä.
Mitä enemmän myöhässä sen pahemmat kivut. Supistelee niin ettei meinaa pystyä istumaan ja vuoto ihan järkyttävän runsasta.
Lähdepä päivystykseen, voi olla kohdunulkoinen raskaus ja voi olla että joudut leikkaukseen.
Aina välillä ryöpsähtää kirkkaanpunaista verta ja sitten välillä ei tule mitään. Kivut on vähän helpottanut, mutta alaselkään ja oikealla alavatsaan sattuu edelleen.
ap
ja joskus menkat on tosi kivuliaat ja vuoto runsasta ja ryöpsähtelevää, joskus kivuliaat ja vuoto niukkaa, joskus kivuttomat ja runsas vuoto, joskus kivuttomat ja niukka vuoto...
Eli voi olla normaalitkin menkat. Mutta jos epäilyttää niin kandeehan asia käydä tarkistuttamassa.
Aina välillä ryöpsähtää kirkkaanpunaista verta ja sitten välillä ei tule mitään. Kivut on vähän helpottanut, mutta alaselkään ja oikealla alavatsaan sattuu edelleen.
ap
Menkat myöhässä mutta kivut tulivat silti..... Pakko testata ensi viikolla :( Kuparikierukka ehkäisynä ja on tähän asti toiminut moitteetta........ Olin kyllä sairaana viime kuussa, joten kierto voi olla sekaisin. ( toivon todellakin sitä, raskaus olisi aika shokki)
joskus harvoin myöhässäkin kuukautiset pari päivää ja ihan uskomaton särky. Olisko ollu "melkein" raskaus.
tai melkein lantiota. Viime kierto oli niin kumma, että en oikein tiedä milloin menkkojen tulisi alkaa. Siis että ovatko ajoissa vai myöhässä vai ihan ajallaan. Jos siis alkaisivat ensin.
Ap
että kivut alkoivat, mutta vuotoa ei kuulunut. Kun kipu oli jatkunut viikon, tein testin, ja plussahan siihen pärähti :)
että kivut alkoivat, mutta vuotoa ei kuulunut. Kun kipu oli jatkunut viikon, tein testin, ja plussahan siihen pärähti :)
voiko tuo selän jumitus olla raskausoire???
Aiemmista raskauksista en sellaista muista mutta nyt alaselkää on särkenyt jo kolme päivää ja noin viikko sitten hajosi kumi. Nyt olen paniikissa!!!
mutta eivät ole alkaneet. Alavatsaa ja selkää kolottelee. Vauva on nyt 8kk eikä menkkoja kuulu. Olen tehnyt 2 negatiivista raskaustestiä, tosin ei olla yritetty vauvaa.
Vai miten se ilmenee? Laskeskelin tässä juuri, että menkkojen olisi pitänyt jo alkaa pari päivää sitten. En muista, että koskaan olisi tullut kivut ensin ilman vuotoa.
Mitkä muut voi olla raskausoireita?
ap
Endometrioosi...
Mulla on sama. 5 Päivää menkat myöhässä kivut vaan tulee, mut ei vuotoa, voiko se olla raskaus? tein testin eilen , näytti negatiivinen.
Kivut muuttui aamuyöstä pahemmiksi ja pahemmiksi ja olen koko aamun ja päivän vain maannut sängyssä. Edes 600mg burana ei vienyt kipua pois. :( Kohtu kramppasi ja koko lantion ja alaselän seutu on tulessa. Iltapäivällä alkoi sitten vuoto, joka luultavasti on nyt sitten menkat. Miten ihmeessä voi sattua näin paljon? Kalenterista kun laskeskelin, niin vuoto alkoi viisi päivää myöhässä.