Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävitkö lääkärissä varhaisen keskenmenon takia?

Vierailija
27.03.2010 |

Itselle tuli keskenmeno rv 5+, vuotoa kesti vain muutaman päivän eikä ollut normaalia menkkajomotusta kummoisempaa jomotustakaan. Lääkärissä en ole käynyt enkä tunne tarvetta mennäkään.

Yksityiselle olisin mennyt vuodon alettua, jos aikoja olisi ollut, mutta lähin aika oli 2 viikon päähän eikä terv.keskukseen huvita lähteä kun siellä ei ole ultravehkeitä, ei ne osaa sanoa siellä mitään.

Neuvolan täti sanoi että lääkäriin meno ei ole välttämätöntä, ellei tule kovia kipuja tms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli km viikolla 8. Toisesta kävin, kun se tuli 12. viikolla. Se oli tuulimuna.

Vierailija
2/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tässä tosi poikkeustapaus, mutta mulla meni näin: Rv:llä seitsemän tuli hyvin runsasta vuotoa, jonka jälkeen jatkui pienemmällä vuodolla useita päiviäm, oli kipuja ja raskausoireet hävisivät. Kävin lääkärissä ja siellähän olikin yhä pikkuinen kyydissä! Äärimmäisen harvinaista varmaan, mutta olen tyytyväinen, että ylihysteerisenä ensimmäisen odottajana tuli mentyä lääkäriin. Muuten olisin ollut ihan varma keskenmenosta ja tajunnut olevani yhä raskaana varmaan vasta paljon myöhemmin, jolloin olisin todennäköisesti ehtinyt juomaan alkoholia, ulkomaan lomalla syömään ties mitä sikiölle vaarallista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rv5-18välillä vuotoja päivittäine.

Enimmäkseen vuoto oli niukkaa, mutta muutaman kerran tuli holahtamalla veret pitkin lattioita.

Ultrassa ravasin, mulla vuodot johtu osittain kohdunsuulla olevasta istukasta.

Vauvalla oli aina kaikki ok ja raskaus jatku loppuun saakka normaalisti vuotojen lakattua.

Vierailija
4/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla testanut! Koin keskenmenon viikolla 13 tällöin olin yhden pääsiäisen sairaalassa...

Vierailija
5/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se viimeinen paljastui lopulta kohdunulkoiseksi, oireet alkoivat viikolla 6+ ja sitten olikin käytäv monesti ultrassa ja verikokeissa joilla seurattin raskauden kulkua, no onneksi vuosi itsekseen pois ettei tarvinnut leikata.

Vierailija
6/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätin juuri tehdä positiivisen raskaustestin, kun siitä parin päivän kuluttua alkoi vuoto. EIlen tein testin, se näytti negaa, joten raskaana en ole, vähäiset raskausoireetkin loppuivat.

Vierailija
7/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavinta keskenmenon jälkeen.

Vierailija
8/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tarvitsin rh- veriryhmän takia piikin.