Mitä pientä Jeesus-aiheista voisi antaa virpojille?
Kommentit (41)
pienet ristit, ja siihen harmaalle puolelle piirtäisin Jeesuksen roikkumassa jo ehkä menehtyneenä.
Sehän tämä pääsiäisen aa ja oo on, Jeesus kuoli väkivaltaisesti kiduttaen ristiin roikotettuna. Ja halleluujaa päälle.
Ehtoollisviiniä nääs. Ja anna joku raato kans, kun pitäähän se ruumiskin olla mukana bailuissa.
en ole nauranut näin paljon vähään aikaan.
Voisit tehda oven eteen uhrialttarin.
Näytät siinä kuinka lammas uhrataan.
Voisit tehda oven eteen uhrialttarin.
Näytät siinä kuinka lammas uhrataan.
tuulikaappiin ja siunaat siinä sitten ne virpojat. Mieluiten pukeudu valkoiseen, pitkään yöpaitaan.
ja pitää yhtä kiveä omassa kädessäsi ja kysy, kuka heittää ensimmäisen kiven.
sellaisia karkkeja kuin Ruostenuppi? Ne oli sellaisia naulan muotoisia. Voisit sanoa, että nää on Jeesuksen ristiinnaulitsemisen muistoksi.
Hetken oli hauska ketju, mutta pari viimeisintä olivat aika mauttomia. Älkää väkisin yrittäkö olla hauskoja!
Hetken oli hauska ketju, mutta pari viimeisintä olivat aika mauttomia. Älkää väkisin yrittäkö olla hauskoja!
Piti tarkoittaa viestejä 25 ja 27.
mutta miten olis pikku tipunen jokaiselle virpojalle? Eikö sekin ole jokin kristillinen symboli, uusi elämä tms? Sehän olis söpöäkin, kun pikkutrulleilla piipittäis untuvapallo korissaan :)
Teineille voisi myös kääriä sätkiä virsikirjan tai raamatun sivuista, ystäväni teki usein näin jos ei rizla-paperia ollut.
V----ttaa nämä jeesustelut. Lapset haluavat vain karkkia,Meillä ei edes lasten lapsille kelpaa ,mummon ostamat karkit ,liikaa ovat herkkuja saaneet.Mutta tämä on tosi hauska ap, hyvä .
Eräille ei ole näemmä selvinnyt, ettei Jeesus suinkaan jäänyt sinne ristille, vaan pääsiäisen ydin on ilosanoma ylösnousemuksesta. Tyhjä risti, Jeesus voitti kuoleman.
Minä olen antanut virpojille suklaamunien lisäksi Raamatunkertomusaiheisia tarroja (kiiltokuvat ois myös kivoja), kristillisen lasten pääsiäislehden (näitä on eri seurakunnilla) tms. Ei ole lapset saaneet traumoja, tulleet seuraavana vuonakin. ;)
Ja tarrat ovat takuulla visusti tallessa kalleina aarteina. Not.
Jalo ajatus toki.
muna, suklainenkin, on elämän symboli ja keskeinen pääsiäisessä ja varsinkin ortodoksisessa kirkossa. Onko kalanmuotoisia karkkeja? Kala symboloi jotenkin Jeesusta ja Jeesus teki Pietarista ihmisten kalastajan, ruokki viidellä leivällä ja kahdella kalalla tuhansia jne.
Kyllä sinä varmaan jotain keksit kun paneudut kristilliseen symboliikkaan.
suklaamunien lisäksi jees-lehden.
Rihkamajuhlaa ei kannata tehdä virpomisesta enempää kuin se on.
Minä olen antanut pienen kuvan Jeesuksesta ja sen taakse olen kirjoittanut pääsiäistroparin: "Kristus nousi kuolleista, kuolemalla kuoleman voitti ja haudoissa oleville eläman antoi." Sekä suklaamunan.
asialla noitavirpojien äidit, jotka on sitä mieltä että pojat ei saa virpoa.
ja rupeat roudaamaan sellaista hlvetin suurta ristiä virpojalle. Sano vielä että seuraava virpoja saa sitten naulat.