Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos kieltäydyn menemästä MTT:hen?

Vierailija
26.03.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on varattu sille mun rakastamalleni Unelma Säleikkö-gloonille.

Vierailija
2/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ne sieltä MTT:stä meille kotiin siivoamaan tai lapsia hoitamaan kumminkaan tule. Ja ne asiat on just mun elämäni pahimpia ahdistuksen aiheuttajia.

Että en aio mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai on, että saisit puhua niistä ahdistavista asioista. Sekin helpottaa.

Vierailija
4/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että kotonamme siivous on lumen luontia lumisateella. Kerron täällä myös että vihaan kotonaolemista. En siis viitsi tuhlata varsinkaan sellaisen MTT-hoitsun aikaa, jota en arvosta pätkääkään ja jonka ohjeet ja neuvot ovat mulle pelkkää ilmaa.

Vierailija
5/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Psykomamma se täällä riehuu! Eikö sun pitänyt lähteä muualle meidän juttuja lukemasta? Etkö sä niin sanonut?

Vierailija
6/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarat mun hoiviin ja mennyt tunniksi paskalle. Valitsin kahdesta pahasta tämän palstan, ettei tartte omia kakaroita hoitaa.

Tai voisin mä kakaroita hoitaa, mutta ukkoa en vittuillessanikaan päästä paskalle koko iltana.

Vierailija
7/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jääkaapissa omat hyllyt, mulle ja mun lapsille, ukolle ja sen vanhimmalle pojalle omansa.

Jos laitan ruokaa, tarjoan sitä vain mun omille lapsille, en ukolle, enkä poikapuolelle.

Vierailija
8/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi alkaa vinkumaan iltapalaa minulta, ukko voi antaa.

Vierailija
9/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettei perimmäinen syy ole mikään siivoaminen tai sen jättäminen vaan toi parisuhde!

Mitäs jos vaan menisit sinne MTT:hen ja antaisit itsellesi mahdollisuuden? Tai jos sulla ei synkkää sen hoitsun kaa, vaadi vaihtoa.

Helpointahan on olla menemättä sinne ja jatkaa samaa rataa eloansa ku ennenkin, toi elosi ei kyll hääviltä kuulosta...miksi sä halua jatkaa tollasta? Etkö tosiaan ansaitse itse parempaa? saati et lapses ansaitsis? Elämä on liian lyhyt siihen, ett sitä kuluttaa voimalla henkisesti pahoin.Kuulostat katkeralta ja vihaiselta ja parisuhtees valtataistelulta.

Et voi muuttaa ukkoos mut voit muuttaa ittes, tosin se ei tapahdu viikossa eikä kuukaudessa vaan vaatii enemmän aikaa. Ja kivutonta se ei ole vaan välillä helvetin rankkaa ja raskasta ja turhauttavaakin, mut sit toisinaan äärimmäisen palkitsevaa ja mahtavia oivalluksia antavaa. Noi sun kuvaamas tunteet tota hoitajaa kohtaan, kuuluu siihen juttuun. Jos olet vasta aloittanut käynnit MTT:ssa, sähän vasta rakennat sitä luottamus-suhdetta hoitajaas ja se vie aikaa. Anna itteles aikaa katella mitä siitä tulee, mitä menetettävää sulla on?

Jälkikäteen sen vasta tajuaa miten hyväksi se sulle oli, usko mua - mä puhun kokemuksesta!

Toivottavasti sunssa on muijaa tarpeeksi jatkaakses hoitoja!

Vierailija
10/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sen Unelma säleikön kanssa hoitosuhde 8 vuotta sitten, mutta mulle riitti sitä akkaa puoli vuotta ja lopetin käynnit.

Olen nyt muuttanut ja aattelin että voisin alkaa käydä MTT:ssä, mutta se eukko oli sit vaihtanut työpaikkaa ja takuulla ne vanhana tuttuna sen Unelma säleikön mulle tyrkyttävät hoitsuksi. Ei kiitos, sen ihanuuden jätän jollekin muulle. Siitä akasta ei ollut mulle mitään konkreettista hyötyä kun olin tosi pahassa jamassa 8 vuotta sitten.

Nyt olen siihen tilanteeseen verrattuna 1000 kertaa vahvempi ja se akka ei mun kallista aikaani tuhlaa.

Vierailija
11/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä toisen hoitsun kaa hoitosuhde jatkuu parempana? eihän sitä voi tietää ennen kuin kokeilee!

Toivottavasti saat elämäsi kuntoon!

Vierailija
12/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näihin siellä MTT:ssä törmää.

Ja MTT ei ratko sinun ongelmia, sen sh:n tehtävänä on vain kuunnella ja tukea sinua sinun päätöksissä yms.

Vierailija
13/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelma säleikön tukea. Ja jos mä sanoisin sille että mä meen junan alle, niin se sanois että ei anna mun mennä, koska saisi itse virkavirhesyytteen. Muuten olisin saanut 8 vuotta sitten sen mielestä mennä sinne junan alle, mutta ei hänen hoitosuhteensa aikana.

Vierailija
14/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai suhtaudutko ihan kaikkeen tällä samalla asenteella?

Vierailija
15/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vaan ne hommat, jotka mun täytyy. En valita, mutten kyllä nautikaan mistään. Itsepähän elämäni pilasin kun lapset tein, se pitää nyt vaan kärsiä.

En mä jaksa olla edes katkera enkä vittuuntunut, menee vaan turhaan energiaa.

Enkä huuda enää kellekään, en reagoi yhtään mitenkään vaikka lapsi hajottaisi mitä tahansa arvokasta, yms.

Ja jos uhmis haluaa väkisin juosta auton alle mua uhmatakseen, niin siitä vaan, en mä sitä juoksemalla kiinni saa jos ei huutamalla pysähdy.

Vierailija
16/16 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eka MTT toi mieleen vain maatalous- ja elintarvikealan tutkimuslaitoksen... anteeksi junttiuteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän