Suosittele kevyttä silmänympärysvoidetta/geeliä 30-vuotiaalle, aurinkosuojallinenkin ehkä
Tarvitsen uuden voiteen. Mulla on ollut Biothermin voiteita ja ne on mulle yleensä sopineet. Myös Cliniquen voiteet ovat sopineet. Mieluumin saisi olla tästä kalliimmasta luokasta, sillä aion ostaa laivalta. Budjetti ei siis juuri nyt ongelma, kunhan voide on hyvä! Silmäni ovat jonkinverran herkät, eli kovin hajustettu tuote ei saisi olla. Aurinkosuojasta plussaa, mikäli ei ärsytä silmiä. Ihoni on muutenkin sekaiho, eikä silmänympärysiholla ole erityisiä ongelmia, ei siis varsinaisesti vielä ryppyjä tai silmäpusseja, mutta silti saisi jo jotain tehoja olla, onhan tässä jo hiukan ikääkin :)
Tämmöstä. Kehukaa omianne!
Kommentit (3)
vuotta Dermalogican nimeen, mutten ole varma, saako laivalta (?). Itse olen nyt 38 v.
semmonen vihreä roll on. Helppo levittää, kun ei tartte sormin laittaa ollenkaan, ja on ihanan viilentävä se pallero roll-onin päässä. Ja todella toimiva aine lisäksi, eka jonka vaikutuksen huomasin heti!
Purkit on hankalia ja kömpelöitä käytössä. Pumppu tai tuubi on lisäksi hygieenisempi.
ap