Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelot lapsettomuuden syistä

26.03.2010 |

Lapsettomuutta ja sen syitä on pohdittu meillä paljon, syvällä on soudettu keskusteluissa ja arkoja aiheita on sivuttu paljon. Lopulta ollaan päätetty lähteä hoitoihin ja sitä tässä odotellaan NIIN toiveikkaana. Ensi kierrosta olisi tarkoitus edetä mikroinjektioon. Eli lapsettomuuden syy on mieheni huonolaatuisessa spermassa.

No, nyt sitten eilen tuli taas aihe puheeksi ja paljastuikin, että mieheni pelkää hoitoja ja niiden lopputulosta. Hän pohti, että josko luonto/biologia yrittää estää häntä lisääntymästä, josko hänellä onkin jokin perinnöllinen sairaus/ geenivirhe yms. yms. jonka takia siemenneste on laaduntaan mitä on. SIis olin jotenkin tosi järkyttynyt ja neuvoton noista puheista. Oikeastaan luulen tietäväni faktat, mutta siltikään en pystynyt vakuuttamaan miestäni tai itseäni asian suhteen. Siis voiko tässä oikeasti olla jostain tämmöisestä kysymys? Kertokaa mulle faktola, please! oletteko muut miettineet asiaa näin, oletteko kysyneet asiaa lääkäreiltä. Itse olen tämän asian tiimoilta välillä niin uuvukissa, että en enää jaksaisi soutaa näin syvällä näissä keskusteluissa, haluaisin vain odottaa hoitoihin pääsyä ja haluaisin TOIVOA. Kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Kommentit (1)

1/1 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa ihmeessä lääkärinne kanssa kaikista hoitoihin/koko "projektiin" liittyvistä mieltä painavista asioista. Nämä hoidot ovat aivan riittävän rankkoja ilman loputtomien mieltä painavien kysymysten taakkaa.

Tuoresiirron negan jälkeen jatkosuunnitelman tekokerralla halusin miehen mukaan juuri siksi, että kumpikin saadaan esittää kysymykset lääkärille, eikä tarvi kotona arvailla. Varattiin tarkoituksella hieman pidempi aika, että ehditään kysellä. Se oli ehdottomasti hyvä ratkaisu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän