Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lingon & blåbär? Mielipiteitä ja kokemuksia?

Vierailija
26.03.2010 |

Sain kutusun kutsuihin ja olisin miellelläni kuullut mielipiteitä näistä. Oletko käyttänyt? mikä on tyytyväisyytesi aste? Mitä korjattavaa olisi mahdollisesti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin just painaa, kun huomasin virheen...

Vierailija
2/4 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut sukkahousuja, verkkareita, t-paitoja ja shortseja pojalleni. Olen ollut tyytyväinen laatuun. Kokomitoitus on todella reilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lingon&Blåbärin vaatteita lapsillani jo ainakin 6 vuotta. Eli se jo kertoo siitä, että olen ollut tyytyväinen. Joka sesongissa ei ole miellyttäviä vaatteita, mutta sitten en ole niin paljoa ostanut. Ja kaikkia vaatteita voi yhdistellä sesongista toiseen. Aina värit sopii toistensa kanssa! Meillä menee nyt neljännellä käyttäjällä vaatteet. Pysyvät hyvinä pesusta toiseen. Toki miinuksena on todella kalliit hinnat, mutta jos perheessä useampia lapsia, niin olen tykännyt niitä käyttää, kun kestävät lapselta toiselle. Juuri maanantaina olin kutsuilla ja ostin toisen vaatteen itselleni!! :) Bootlegsit ovat ihania käytössä, samoin sukat (pysyvät ylhäällä) ja David collegehousut. Nämä ovat mun kolme suosikkia!! Mutta tiedän, että läheskään kaikki ei näistä vaatteista tykkää. Kallis hinta ja värit tökkää. Mutta mä tykkään väreistä ja että pojillekin on muutakin väriä tarjolla, kun musta ja tummansininen.

Vierailija
4/4 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheen uusiutuva ja muodikas merkki. perusvaatetta tavikselle. Itse en kauheesti tykkää. Luulin että se lopetti toimintansa mut ei sitten ilmeisesti. Itse tykkään lapsilla joko värikkäistä tai sitten muuten kauneista vaatteista, esim. cupcake on mun mieleen. hintataso aika sama kuin l&b eli kallista johonkin verrattuna mutta myös jälleenmyyntiarvo ihan eri luokkaa.