Osaisiko joku auttaa, mistä voi johtua??
Menkat myöhässä, mutta raskaustesti näytti negaa (tehty sinä päivänä, jona menkkojen olisi pitänyt alkaa).
Lämmöt on edelleen koholla, vaikka yleensä laskevat n. päivää ennen kuukautisia. Pari päivää on hajut ärsyttäneet ja olen oksentanut kahdesti voimakkaan hajun takia. Alavatsaa ja rintoja turvottaa. Ihan oudot asiat itkettää, lähinnä kaikki iloiset ja onnelliset pistävät vollottamaan. Kahtena päivänä on tullut hivenen rusehtavaa vuotoa ja yhtenä päivänä vähän ihan kirkasta verta. (Kummatkaan eivät siis tyypillistä menkkavuotoa.)
Onko nämä siis jotain "valeraskausoireita" koska toivoisin olevani raskaana? Vai onko mussa joku vika?
Kommentit (6)
oikeaa tulosta sinä päivänä, kun menkkojen pitäisi alkaa? Niin siinä pakkauksessa ainakin lukee.
ap
testi on näyttänyt positiivista vasta noin viikon kuluttua siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, edelliset testi ovat näyttäneet negatiivista.
Tee uusi testi muutaman päivän kuluttua, jos kuukautiset eivät ole alkaneet. Toivottavasti lykästää!
aina negatiivistä, vaikka olinkin raskaana. oota viikko pari ja sit uus testi.
Olen iltaisin ihan tajuttoman väsynyt, voisin mennä nukkumaan jo seitsemän tai kahdeksan aikaan. Eilen illalla aloin itkemään iltalenkillä, kun väsytti niin hirveästi. Ja siis mitään syytä tähän väsymykseen ja uupumukseen ei ole.
Myös miehen mukaan alavatsa on jotenkin oudon kova ja rinnat normaalia isommat.
Semmoista hassua lievää päänsärkyä on ollut nyt monena päivänä. Viime yönä oli lyhyitä menkkamaisia kipuja ja olin ihan varma, että aamulla on menkat alkanut. Eivät kuitenkaan olleet. Nyt aina välillä särkee alaselkää.
Kauanko kannattaa vielä odotella mahdollista plussaa raskaustestiin vai pitäisikö mun mennä lääkäriin, jos olenkin jotenkin sairas?
ap
Joillekin hyvinkin alhainen raskaushormoonipitoisuus tuo oireet vaikka testi ei vielä reagoikaan..