Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö kukaan sukulaisenne huumeita?

Vierailija
26.03.2010 |

Tai joku muu lähipiiriin kuuluva? Miten se vaikuttaa elämäänne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoitta vaikka romaanin siitä kuinka se vaikuttaaa koko perheeseen, mutta en juuri nyt ehdi. Aiheuttaa mm. minussa; vihaa, huolta, ihmetystä, kun kaiken pitäisi olla hyvin. Ja ei puhuta mistään pilvenpoltosta vaan ihan kunnon kamoista yhdistettynä viinaan, ihme että on hengissä..

Vierailija
2/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin itse, ja silloin viiminen asia mitä mietin on se, miten se vaikuttaa sukulaisiini. käsitin aiheuttamani surun ja murheen vasta jälkikäteen, kun vieroitus onnistui. poden vieläkin syyllisyyttä, ja joihinkin ei palaa ikinä shde ennalleen, thetyjä tekoja kun ei saa tekemättömiksi.

toivotan jaksamista kaikille niille, jotka joutuu todistamaan lähipiirissään itsetuhoista käyttäytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään vaikuta (enää) perheemme elämään, sillä emme pidä yhteyttä. Käytännössä minulla ei ole ollut isää ja lapsiltamme on yksi näkymätön isoisä. Ihme että on tuokaan on hengissä.

Vierailija
4/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin menehtyi. Oli nalkissa alkoon, opiaatteihin ja bentsoihin.

Vierailija
5/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta elämäämme.

Vierailija
6/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkseni ei käytä, ei ainakaan se lähisuku jonka tunnen.

Vierailija
7/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti, mut nyt se makaa tetrana laitoksessa yliannostuksen takia. Ei vaikuta elämäämme.

Vierailija
8/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten tuolla vankilassa on saatavilla.

Vaikuttaa ja on vaikuttanut paljon kaikkiin.

Esim, jos on stressiä, näen aina unia tuosta ihmisestä.

Vierailija
9/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse polttelin opiskeluaikoina pari kolme kertaa vuodessa pilveä.

Vierailija
10/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa sitraa ja opiskelee okl:ssä, eli siinä teille taas tuleva ala-asteen ope, arvon av-mammat!

Vierailija
11/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttänyt aikanaan. Ihan hirveäähän se on läipiirille, mutta onneksi vanhempansa eivät häntä hylänneet. 10 vuotta meni mieron tiellä, sitten alkoi pikkuhiljaa ylämäki. n. 3 vuotta meni kun hän vierotti itsensä subutexilla heroiinista, ja lopetti siis subutexinkin. Ja nyt on mennyt jo lähes 10 vuotta ilman mitään, ilman retkahduksiakin.

Sivukommenttina voin sanoa, että tässä yhteiskunnassa on kyllä ihan vitun turhaa kuvitella saavansa apua riippuvuuteen, jos itse on yhtään elämän syrjässä kiinni. Jos on töissä tai opiskelee, kaikki pitäisi lopettaa sen vieroituksen takia. Ja jos ne lopettaa, ja jää arjessa tyhjän päälle, mikä on motivaatio vieroittua???

Nimim. vieläkin katkera

Vierailija
12/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttänyt aikanaan. Ihan hirveäähän se on läipiirille, mutta onneksi vanhempansa eivät häntä hylänneet. 10 vuotta meni mieron tiellä, sitten alkoi pikkuhiljaa ylämäki. n. 3 vuotta meni kun hän vierotti itsensä subutexilla heroiinista, ja lopetti siis subutexinkin. Ja nyt on mennyt jo lähes 10 vuotta ilman mitään, ilman retkahduksiakin. Sivukommenttina voin sanoa, että tässä yhteiskunnassa on kyllä ihan vitun turhaa kuvitella saavansa apua riippuvuuteen, jos itse on yhtään elämän syrjässä kiinni. Jos on töissä tai opiskelee, kaikki pitäisi lopettaa sen vieroituksen takia. Ja jos ne lopettaa, ja jää arjessa tyhjän päälle, mikä on motivaatio vieroittua??? Nimim. vieläkin katkera

itse asuin ulkomailla ja sain siellä metadonia vierotukseen niin, että hain vaan annoksen. kun muutin takaisin suomeen, niin pääsin katkolle ja vieroittauduin metadonistakin. suomessa siis varsinainen vierotushoito ei olis onnistunut niin, että annos vaan haetaan jostain ja voit käydä esim töissä samalla. mutta suomea kehuakseni, olen tyytyväinen että pääsin kuitenkin katkolle, ja sitä kautta normaaliin elämään mukaan.